AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #41 Skrevet 10. januar 2012 Synes det er råtøft med damer som har definerte muskler. Nåja, her er det ikke akkurat kun snakk om "definerte" muskler.... 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #42 Skrevet 10. januar 2012 Og hvor feit, slapp sofagris er du? Og du går automatisk ut fra at jeg er en feit, slapp sofagris, fordi jeg ikke synes Bjørgens muskler er fine? Kan du se meg gjennom skjermen, eller? 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #43 Skrevet 10. januar 2012 Og du går automatisk ut fra at jeg er en feit, slapp sofagris, fordi jeg ikke synes Bjørgens muskler er fine? Kan du se meg gjennom skjermen, eller? Å si at det å være i så pass form som hun er ikke er noe man trenger å stresse med, det er ikke så tungt arbeid. Det å ta gull både her og der det er liksom noe du selv kunne klart og det er liksom ikke noe å se opp til så begynner jeg å lure ja. De fleste slikke ”konge på haugen” kommentarer kommer fra enten de som ikke har et realistisk verdens bilde, de som ikke har et realistisk selvbilde eller begge deler. At du ikke synes det er fint var ikke det jeg reagerte på, men at du ikke innser hva hun har satset og hva hun har ofret for at nasjonen Norge skal skryte på seg et par medaljer. Men du kunne sikkert gjort det så myyyyyyyyyyye bedre selv hva?
Mockingjay93 Skrevet 10. januar 2012 #44 Skrevet 10. januar 2012 Syns det blir for mandig. Ikke kjæresten min da, jeg siterer: "Dæven steike, så RÅTT!"
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #45 Skrevet 10. januar 2012 Det er jo beundringsverdig, inspirerende, rått! Når vi først er inne på kropper, jeg synes overvekt er stygt. Dette er en milliard ganger finere. 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #46 Skrevet 10. januar 2012 Det er jo ikke tvil om at dama har muskler, men jeg har møtt henne i virkeligheten (type venners venner) og hun er pitteliten i virkeligheten dermed blir ikke musklene hennes så ruvende (jeg er 164 og i sokkelesten var jeg fremdeles høyere enn henne i høye hæler).
CoffeeCup Skrevet 10. januar 2012 #47 Skrevet 10. januar 2012 Jeg digger den dama! Nå er ikke jeg mann da, men store muskuløse armer fra eller til, den dama er rå! 2
Casall Skrevet 11. januar 2012 #48 Skrevet 11. januar 2012 All respekt til henne, hun er rå og godt trent, men særlig kvinnelig og pent er det ikke - og det var vel det som var spørsmålet her? 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #49 Skrevet 11. januar 2012 Å si at det å være i så pass form som hun er ikke er noe man trenger å stresse med, det er ikke så tungt arbeid. Det å ta gull både her og der det er liksom noe du selv kunne klart og det er liksom ikke noe å se opp til så begynner jeg å lure ja. De fleste slikke ”konge på haugen” kommentarer kommer fra enten de som ikke har et realistisk verdens bilde, de som ikke har et realistisk selvbilde eller begge deler. At du ikke synes det er fint var ikke det jeg reagerte på, men at du ikke innser hva hun har satset og hva hun har ofret for at nasjonen Norge skal skryte på seg et par medaljer. Men du kunne sikkert gjort det så myyyyyyyyyyye bedre selv hva? Jeg synes kommentaren din om at jeg er en sofagris var nokså usaklig. Men slik er det når man ikke har gode argumenter å komme med. Da forsvarer man seg ved å ty til usakligheter. Jeg påstår ikke at det ikke ligger mye arbeid bak slike muskler. Hun har nok brukt utrolig mange timer både i skisporet og i pressbenken for å bli slik. Men er det beundringsverdig i seg selv å vie hele livet sitt til kun trening og atter trening? Og hvorfor tror du dette er et offer for Bjørgen? Skigåing er jo hennes lidenskap og interesse. Hun driver med det hun har mest lyst til. Hvorfor skulle det være et offer for henne? Og jeg forstår ikke viktigheten av at nasjonen Norge skal kunne skryte på seg medaljer. Er det virkelig så viktig med disse blinkende medaljene? Det gleder kanskje henne personlig, men for nasjonen Norge har det lite å si i det store og hele. Jeg tror mange kunne klart å få slike muskler ja, om man virkelig gikk inn for det. Det er bare å begynne å henge på et treningsstudio dagen lang og pumpe muskler det, hvis man gidder. Jeg har viktigere ting å gjøre, for å si det slik. 2
Brukernavn Skrevet 11. januar 2012 #50 Skrevet 11. januar 2012 Hva synes dere menn om Marit Bjørgen på dette bildet: Er det attraktivt eller rett og slett for maskulint? Hadde man kun hatt bilde av armen, hadde man vel knapt sett at det var en kvinnearm.... I følge min mann er det ikke fint i det hele tatt... 1
Grønt blad Skrevet 11. januar 2012 #51 Skrevet 11. januar 2012 Jeg synes det er kult at hun har så mye muskler, og også nok selvtillit til å ikke gjemme dem vekk i frykt for at noen ikke synes det er pent. 2
Grønt blad Skrevet 11. januar 2012 #52 Skrevet 11. januar 2012 (endret) Men når jeg ser dette bildet, så er det nesten utrolig at det kan være fysisk mulig for Therese Johaug å slå Marit Bjørgen. Da snakker vi i hvert fall R E S P E K T... Fordelen til Johaug er vel det at hun er kjempelett, og ikke har så mye å drasse på i oppoverbakkene. Det er jo også der hun tar Marit. Styrken til Marit gjør at hun slår Johaug på flatene. Edit: Tok bort bildet i sitatet... Endret 11. januar 2012 av Grønt blad 1
Fysikeren Skrevet 11. januar 2012 #53 Skrevet 11. januar 2012 Jeg er imponert over Marit Bjørgens fysikk og prestasjoner. Når det er sagt.. så synes jeg ikke hun er attraktiv for fem flate øre.
Spitz Skrevet 18. januar 2012 #55 Skrevet 18. januar 2012 Syns det er dritstygt, men hu må være i temmelig bra form, da.
Gjest Anuket Skrevet 18. januar 2012 #57 Skrevet 18. januar 2012 Må si meg enig med AB og den artikkelen/ kronikken på Dagbladet.
hulaboer Skrevet 18. januar 2012 #58 Skrevet 18. januar 2012 Bol? Det er vel ingen i verden som sjekkes så mye for bol som disse jentene. 2
Gjest True Khaleesi Skrevet 18. januar 2012 #59 Skrevet 18. januar 2012 Jeg synes det er helt idiotisk at alle henger seg opp i kroppen til Bjørgen. Hadde hun vært mann hadde ikke folk brydd seg en dritt. Det er ikke slik at hun lever for å gå i kjoler til daglig. Hun er toppidrettsutøver og fortjener bedre enn å bli kritisert for sin maskuline kroppsbygning. Bjørgen er heit!
hulaboer Skrevet 18. januar 2012 #60 Skrevet 18. januar 2012 Husk at armen hennes er "overdrevet" på bildet, sannsynligvis fordi hun holder den inntil kroppen, noe som presser biceps ut og får den til å se større ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå