Gjest Solsmil Skrevet 8. januar 2012 #21 Skrevet 8. januar 2012 det er jo helt sykt at hun har klart å trene seg til slike musker, er ikke ofte man ser damer med sånne! Og det er jo en kjemefordel for henne å ha såpass mye muskler når hun driver med langrenn. Men pent er det ikke, hun ser jo ut som hun er halvt mann...
-Jiinxs- Skrevet 8. januar 2012 #22 Skrevet 8. januar 2012 Når dama sin biceps er større enn min så er det for mye av det "gode". Synes ikke jenter som er så maskulin er noe pent å se på. 1
Ethereal Skrevet 8. januar 2012 #23 Skrevet 8. januar 2012 Marit er helt RÅ! Det samme med Therese. De damene er fantastiske forbilder, spør du meg. Marit har kraftige armer, ja - men de er tross alt en del av den kroppen som gjør dama til en av verdens beste skiløpere. Jeg kan digge de armene! 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #25 Skrevet 8. januar 2012 Men hun ser sterkere ut enn hun egentlig er, det er mange av langrennsjentene som er fysisk sterkere enn Bjørgen. Hun hadde ikke hatt mulighet til å komme på pallen f.eks på en 100 meters sprint.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #26 Skrevet 8. januar 2012 Syns det ser perverst ut. Hun har jo større og mer markerte muskler enn en vanlig mann. (Kanskje hun er sammensatt litt anderledes hormonelt?). Syns det er sprøtt med menn som syns hun er sexy. De må ha homsetendenser. Dama ser jo ut so et bole-produkt! 2
Gjest hogwash Skrevet 8. januar 2012 #27 Skrevet 8. januar 2012 Syns det ser perverst ut. Hun har jo større og mer markerte muskler enn en vanlig mann. (Kanskje hun er sammensatt litt anderledes hormonelt?). Syns det er sprøtt med menn som syns hun er sexy. De må ha homsetendenser. Da lærte jeg noe nytt om meg selv i dag og! Synes Therese er penere da men. 1
hulaboer Skrevet 8. januar 2012 #28 Skrevet 8. januar 2012 Tøft at hun har klart å få til dette, men Johaug er jo en del mer sexy da!
Gjest Badedrakt Skrevet 9. januar 2012 #29 Skrevet 9. januar 2012 Bare meg som syns det bildet ser redigert ut? Fant et annet her: http://www.abcnyheter.no/nyheter/sport/2012/01/07/forbildet-bjoergen-roert-til-tarer
vaniljepiken Skrevet 9. januar 2012 #30 Skrevet 9. januar 2012 Kan ikke si noe annet enn at jeg er mektig IMPONERT! En vanvittig maskin. Hun er helt RÅÅÅ!!! 3
Gjest Katten. Skrevet 9. januar 2012 #31 Skrevet 9. januar 2012 Musklene er ikke ille i seg selv, men så er ikke jenta min smak på et generelt nivå. En kamerat ville dog skamknullet henne.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #32 Skrevet 9. januar 2012 Musklene er ikke ille i seg selv, men så er ikke jenta min smak på et generelt nivå. En kamerat ville dog skamknullet henne. Eller så ville Marit skamknullet ham. 12
Gjest Katten. Skrevet 9. januar 2012 #33 Skrevet 9. januar 2012 Tror ikke han ville sett på det som negativt.
Meridian Skrevet 9. januar 2012 #34 Skrevet 9. januar 2012 Bare meg som syns det bildet ser redigert ut? Fant et annet her: http://www.abcnyheter.no/nyheter/sport/2012/01/07/forbildet-bjoergen-roert-til-tarer Bildet til TS SER faktisk redigert ut ... dette bildet som Badedrakt fant, ser mer ekte ut .. se på hendene i forhold til det andre bildet ... 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #35 Skrevet 9. januar 2012 Hun er i "sessongen" nå, derfor er musklene så stramme. Hun er i toppform. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #36 Skrevet 9. januar 2012 Bildet til TS SER faktisk redigert ut ... dette bildet som Badedrakt fant, ser mer ekte ut .. se på hendene i forhold til det andre bildet ... Redigert? Det er jo to forskjellige bilder, ikke ett bilde som er redigert. 4
Gjest just words Skrevet 9. januar 2012 #37 Skrevet 9. januar 2012 Jeg synes både Gro Hammerseng magemuskler (da hun var på topp) og Marit Bjørgens kropp er rå og fantastisk jeg.. Snakte med min bedre halvdel tidligere i kveld etter å ha skumlest denne posten. Han mente det samme. (og jeg kan herved avkrefte at han har homsetendenser) Hun ser veldig bra ut. Jeg liker at hun viser seg frem, at hun ikke gjemmer seg bak langarmede kjoler, at hun har selvtillit, er sunn fornøyd, tar gull og gutser Jeg tenner ikke på muskler på en slik måte, men noen kler det mer enn andre men Bjørgen er et eksempel som kler det.. 2
Berentsens Skrevet 10. januar 2012 #38 Skrevet 10. januar 2012 Synes det er råtøft med damer som har definerte muskler. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #39 Skrevet 10. januar 2012 Jeg synes ikke det ser fint ut. Det virker nesten litt mistenkelig når en kvinne har slike muskler. Hun ser skikkelig bola ut. Uansett, så synes jeg ikke hverken hun, (eller andre idrettsfolk for den saks skyld),er veldig mye å respektere og se opp til. Hvorfor er det så respektabelt å ha unaturlig store muskler egentlig? Hun gjør jo ikke noe annet her i livet enn å trene, trene og atter trene hver eneste dag, og hun har et digert apparat rundt seg som gjør dette mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #40 Skrevet 10. januar 2012 Jeg synes ikke det ser fint ut. Det virker nesten litt mistenkelig når en kvinne har slike muskler. Hun ser skikkelig bola ut. Uansett, så synes jeg ikke hverken hun, (eller andre idrettsfolk for den saks skyld),er veldig mye å respektere og se opp til. Hvorfor er det så respektabelt å ha unaturlig store muskler egentlig? Hun gjør jo ikke noe annet her i livet enn å trene, trene og atter trene hver eneste dag, og hun har et digert apparat rundt seg som gjør dette mulig. Og hvor feit, slapp sofagris er du? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå