Gjest Julieanne Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Hva synes dere menn om Marit Bjørgen på dette bildet: Er det attraktivt eller rett og slett for maskulint? Hadde man kun hatt bilde av armen, hadde man vel knapt sett at det var en kvinnearm....
Redbull Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Litt for mye for min del, men heller for mye muskler enn for lite særlig femenint er det ikke...
Sumaya Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Nå er hun toppidrettsutøver da, ikke modell... 35
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Holy shit. VOFF. Hadde ikke følt meg særlig mandig med den dama, nei. 4
Surriball Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 For maskulint i mine øyne, men så er jo jeg en kvinne... Litt vanskelig å uttale seg om hva menn syns er pent da. Men Marit Bjørgen og andre idrettsutøvere har kroppen sin som jobb, og dermed er de egentlig ikke helt sammenlignbare med oss vanlige mennesker som har andre jobber. De gjør jo ikke noe annet enn å trene, trene, trene, så deres kropper vil nødvendigvis være annerledes enn våre. 8
gullhjerte Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Nå er det vel ikke på grunn av jakten på et feminint utseende at Marit Bjørgen har en slik fysikk - det er for å være god på ski. Jeg synes Bjørgens fysikk og muskler er imponerende, det ligger mye svette og planlegging bak. 22
Gjesten Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Marit Bjørgen har kroppen hun trenger for å gjøre det hun elsker. Når jeg ser de armene, tenker jeg bare seier. Dama er jo fantastisk i det hun driver med, jeg tror ikke det er særlig interessant for henne om overarmene hennes er feminine eller ikke. 25
Nuttapia Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 (endret) ikke akkurat min k®opp med te, men hva gjør vel det? Endret 8. januar 2012 av Nuttapia 4
Gjest Aria. Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 Vet om en gutt som syns hun er kjempe heit. Men det blir vel kanskje litt mye for mange menn? Men vet gutter som virkelig liker jenter med muskler. De er veldig trente selv også da. Man tiltrekkes av forskjellige ting, og det er jo fantastisk Men jeg tenker som så at DE FLESTE liker ikke veldig store damer, ekstremt godt trente damer med store muskler, de fleste liker vel normalt slanke jenter med litt pupper som er pene, men heldigvis er alle forskjellige og liker forskjellige ting.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #10 Skrevet 8. januar 2012 Hun har nesten like store armer som mannen min. Han synes hun er sexy med alle musklene, men det kommer jo ann på hva man liker. Jeg synes hun er alt annet enn sexy med de musklene, men det er min mening.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2012 #11 Skrevet 8. januar 2012 Armene er jo litt grove...men tenk på hvilken stram og fin bakpart hun må ha, nam-nam 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #12 Skrevet 8. januar 2012 Hun har allerede en mann, og trenger vel ikke å tiltrekke seg flere? Jeg synes ikke det er pent, men jeg synes heller ikke folk har noen plikt til å ta seg ut på en bestemt måte. Det aller meste er viktigere enn akkurat det. 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #13 Skrevet 8. januar 2012 Jg synes Marit Bjørgen nesten er litt skummel, jeg vet at hun hadde greid å overmanne en hest om hun måtte Jeg har bare en ting å si om den kroppen: R E S P E K T ! ! ! ! Fy faen, tenk dere hvor mye arbeid som ligger bak den den! 9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #14 Skrevet 8. januar 2012 Jg synes Marit Bjørgen nesten er litt skummel, jeg vet at hun hadde greid å overmanne en hest om hun måtte Jeg har bare en ting å si om den kroppen: R E S P E K T ! ! ! ! Fy faen, tenk dere hvor mye arbeid som ligger bak den den! Men når jeg ser dette bildet, så er det nesten utrolig at det kan være fysisk mulig for Therese Johaug å slå Marit Bjørgen. Da snakker vi i hvert fall R E S P E K T... 6
smalls Skrevet 8. januar 2012 #15 Skrevet 8. januar 2012 Nei huff, jeg synes ikke det er pent når jenter har så trente kropper. Blir så mandig. 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #16 Skrevet 8. januar 2012 Jeg har bare en ting å si om den kroppen: R E S P E K T ! ! ! ! Fy faen, tenk dere hvor mye arbeid som ligger bak den den! Det er jeg enig i. Hun har idrett som jobb, og såpass trente armer følger ofte med. Hva som er fint eller ei, tror jeg ikke hun bryr seg om. 6
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2012 #17 Skrevet 8. januar 2012 Flott jente, et skikkelig forbilde og et HERRRRLIG motstykke til de skinnmagre orange skrellene med plastpupper og nylonhår! U go Marit!! 15
Bachata Skrevet 8. januar 2012 #18 Skrevet 8. januar 2012 Jeg synes hun er fin jeg! Ikke fordi jeg selv ønsker meg så store muskler, men fordi hun for meg virker stolt av seg selv og fornøyd med både kropp og prestasjoner. At hun ikke ser ut som "drømmedama" til enhver kar på gata, ser det ikke ut til at hun bryr seg om, og DET liker jeg!! Sambo synes hun er for stor, og forstår ikke helt kvinner som av forskjellige grunner bruker så mye tid på trening at de blir seende slik ut. Han syns de kaster bort livet sitt.... men hvem har egentlig rett til å bestemme hva andre mennesker skal bruke livet sitt på eller hvordan det er rett at de skal se ut? Jeg liker kvinner og menn som tør være seg selv fullt ut, også når det betyr å skille seg ut fra mengden, og spesielt når det gjelder folk som faktisk legger så mye i lidenskapen sin, presterer så høyt, og er stolt av hvem de er og hva de gjør. 4
La Papesse Skrevet 8. januar 2012 #19 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Enhver mann kan misunne henne de bicepsene.. Hun og Susanne Goksør ( da hun var aktiv) Endret 8. januar 2012 av La Papesse 1
Gjest O___o Skrevet 8. januar 2012 #20 Skrevet 8. januar 2012 Hva synes dere menn om Marit Bjørgen på dette bildet: Er det attraktivt eller rett og slett for maskulint? Hadde man kun hatt bilde av armen, hadde man vel knapt sett at det var en kvinnearm.... Jeg synes dama er rå. Og joda, når hun har overarmer på størrelse med låra til andre jenter, så vekker det jo oppsikt. Men nå har da de aller aller ferreste kvinner fulltidsjobb som det å være toppidrettsutøver... Du finner selvsagt jenter som konkurrerer i fitness, men da har de ofte en jobb relatert til den hobbyen og. ( Endten det er som pt eller modell ) Så jeg synes vel det finnes såpass få jenter av dette tilfellet, at det ikke akkurat burde være et utbredt 'problem' for menn 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå