Gå til innhold

Føles som jeg har stein i skoen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker høye hæler (7-11 cm) hver dag, men i det siste har det begynt å føles som at jeg har en liten stein i den ene skoen. Veldig ubehagelig, men det er jo ingen stein der!

Ser nå under foten at det er en bitteliten "sprekk" der - ser ut som at huden under føttene blir presset sammen og "møtes" akkurat der.

Er det noen som har hatt det samme og vet om dette er noe som går over av seg selv? Er vondt å gå nå, og jeg har ikke mange flate vintersko!

Videoannonse
Annonse
Gjest Nuppdupp
Skrevet

det er spikerene i skoen som gjør det... på tide å bytte de ut.

Skrevet

Akkurat samme uttrykk brukte svigerinnen min. Det var under "potene" foran, og viste seg å være såkalt liktå.

Grønnåpevann, filing av hard hud og smøring av krem var løsningen på det i første omgang. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Skoene jeg bruker nå er nye, har bare brukt de en måned eller noe..

Men jeg har ingen har hud under føttene.. Er liksom slike linjer som vi har i hendene jeg også har under foten nå.. Der to slike møtes for kanskje 0,5 cm er det vondt.... Vanskelig å slipe noe bort når det bare er vanlig hud :-P

Noen andre som har samme problemet?

Skrevet

niks, men hav med å sjekke skoen med en skomaker?

Hva med i tenke på at vi har mye bein og brusk i foten som kan flytte litt på seg...

• Liker 1
Skrevet

Går du med høye hæler hver dag? Du burde avveksling litt, føttene våre er ikke laget for at vi skal "gå på tå" hele tiden. Og nå sier kroppen ifra at den ikke synes dette er greit.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...