Gå til innhold

Hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjent en gutt i noen mnd nå, og vi har truffet hverandre mange ganger. Av og til har det ført til :sengekos:

Han virker veldig interessert når vi møtes. Spør mye om meg, og har innimellom mye blikkontakt.

Men utenom disse møtene er han veldig opp og ned når det gjelder kontakt. Kan gå en uke uten at jeg hører fra ham. Og kontakten da er veldig vennskaplig.

Hva skjer? Er han interessert?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tipper han ikke er så veldig interessert. Han har deg i sin hule hånd. Dere har sex, han føler ingen forpliktelser. Han liker deg når dere faktisk er sammen, men tenker lite på deg ellers. Det er ingen spenning forbundet med deg, ingen jakt. Han er ikke forelsket. :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Fyren sitter ikke på kroken, nei.

Skrevet

Jeg har kjent en gutt i noen mnd nå, og vi har truffet hverandre mange ganger. Av og til har det ført til :sengekos:

Han virker veldig interessert når vi møtes. Spør mye om meg, og har innimellom mye blikkontakt.

Men utenom disse møtene er han veldig opp og ned når det gjelder kontakt. Kan gå en uke uten at jeg hører fra ham. Og kontakten da er veldig vennskaplig.

Hva skjer? Er han interessert?

dump han og kom deg videre. Seriøst, glem han. Ikke noe "ja men, ja men...". Bare dump han. :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...