AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Om det skjer et uhell og kattemor føder syke kattunger, setter hun seg på dem. Hun setter seg på hodet til kattungen sin for å kvele den. Min katt gjør akkurat det samme med meg. Om Jeg ligge, setter hun seg på hodet mitt. Dette har skjedd minst ti ganger, kanskje mer kanskje mindre... Det er flere som bor i dette huset, men det er kun meg hun setter seg på. Så til mitt spørsmål (som egentlig er litt morsomt, men må spørre), prøver katten min å drepe meg? 3
Kåt på agurk Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 For å svare på spørsmålet; ja. Katten din prøver å drepe deg. Who knows, kanskje en dag klarer den det? 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 For å svare på spørsmålet; ja. Katten din prøver å drepe deg. Who knows, kanskje en dag klarer den det? Er du seriøst nå? Mvh trådstarter
Perelandra Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Katter er noen livsfarlige morderiske vesener! Bare se her: How to tell if your cat is plotting to kill you 1
Gjest Apophis Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Kanskje du bør sjekke om du er sjuk? Kan være katten prøver å fortelle deg noe..
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Katter er noen livsfarlige morderiske vesener! Bare se her: How to tell if your cat is plotting to kill you Men seriøst, ikke gjør dette til en skikkelig tulletråd. Jeg vet at dette er et morsomt spørsmål, men samtidig er jeg seriøs. Mvh Trådstarter
Perelandra Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Men seriøst, ikke gjør dette til en skikkelig tulletråd. Jeg vet at dette er et morsomt spørsmål, men samtidig er jeg seriøs. Mvh Trådstarter Beklager, men jeg kunne ikke dy meg. Hvordan setter katten seg på hodet ditt? Presser hun rompa eller magen over ansiktet ditt? Jeg har mer enn en gang fått ei katterompe midt i fjeset, men da er det fordi han vil ha oppmerksomhet eller kose, og definitivt ikke fordi han vil ta livet av meg. Er katten aggressiv på noen måte, eller maler hun når hun setter seg på deg? Edit: skrivefeil Endret 8. januar 2012 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 Beklager, men jeg kunne ikke dy meg. Hvordan setter katten seg på hodet ditt? Presser hun rompa eller magen over ansiktet ditt? Jeg har mer en en gang fått ei katterompe midt i fjeset, men da er det fordi han vil ha oppmerksomhet eller kose, og definitivt ikke fordi han vil ta livet av meg. Er katten aggressiv på noen måte, eller maler hun når hun setter seg på deg? Nei, katten er ikke aggressiv. Hun prøver å "ta" meg, men det er mer for lek. Men det er kun meg hun setter seg på. Og hun har gjort det flere ganger. Eks, jeg ligger i sengen eller sofaen og hun går opp til hodet mitt og setter seg på hodet mitt. Ikke legger seg, men setter seg! Og det er flere som bor her i huset og hun gjør det aldri på dem. hehe. mvh Trådstarter.
MsLeela Skrevet 8. januar 2012 #10 Skrevet 8. januar 2012 Liker ikke alle katter å ligge rundt hodeområdet da?! Når katten min var liten lå den ofte over halsen på meg (da var den en kattunge altså ) Så hadde vi en periode når den lå over hodet mitt (som en slags lue) og labba rundt i ansiktet på meg. Moren min opplevde derimot at når hun var veldig dårlig og hadde problemer med hjertet, kom katten og la seg tett inntil seg på venstre side og "masserte" henne i hjerteregionen til hun faktisk ble bedre. (dette var en annen katt) Jeg tror ikke katten vil drepe deg, men sjekk om ikke du er syk. Kanskje den kjenner noe, du ikke kjenner?! Gudene vet...
Gumman87 Skrevet 8. januar 2012 #12 Skrevet 8. januar 2012 Tror nok det der er veldig vanlig. Jeg har hatt 2 katter og alle var veldig ivrige på å tråkke rundt på hodet/halsen min :gjeiper:
Perelandra Skrevet 8. januar 2012 #13 Skrevet 8. januar 2012 Nei, katten er ikke aggressiv. Hun prøver å "ta" meg, men det er mer for lek. Men det er kun meg hun setter seg på. Og hun har gjort det flere ganger. Eks, jeg ligger i sengen eller sofaen og hun går opp til hodet mitt og setter seg på hodet mitt. Ikke legger seg, men setter seg! Og det er flere som bor her i huset og hun gjør det aldri på dem. hehe. mvh Trådstarter. Jeg tror du kan være ganske trygg på at katten ikke har noen skumle planer om å drepe deg. Snarere tvert i mot, jeg mistenker at hun liker deg ekstra godt!
Gjest finurlig Skrevet 8. januar 2012 #15 Skrevet 8. januar 2012 Jeg kan ikke bekrefte dette, men jeg har hørt at katter er veldig glade i å ligge/sitte ved hoderegionen til andre mennesker, fordi det er så varmt Vet hvertfall at man skal være påpasselig med katter og spedbarn, for barnet kan bli kvelt av det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå