Gå til innhold

Noen som kan hjelpe ang facebook?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner ikke ut av det her. Jeg har to kontoer, en anonym med et tullenavn jeg bruker til å spille, og en ordentlig med mitt navn.

Så gikk jeg inn på veggen til en annen person (en jeg ikke er venn med på fb). Først fra anonymkontoen, da kom ingen informasjon eller bilder opp. Så fra min vanlige konto, der var alt helt åpent, jeg så bilder, status, alt. Men det sto fortsatt "Add friend" på henne.

Jeg har sjekket med andre jeg kjenner som ikke er venn med henne,og alle får opp vegg uten noe som helst informasjon.

Spørsmålet mitt er: Hva kommer det av at jeg fikk opp alt mulig på den vanlige kontoen min? Betyr det at hun har sendt meg en friend request? Eller kan det bety noe annet?

Kan hun legge meg til som venn uten at jeg får beskjed om det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun kan ikke legge deg til som venn uten at du vet det, og hvis det tår "Add friend" er dere ikke venner.

Jeg er ikke helt sikker, men for meg er det i alle fall sånn at jeg ofte får opp mer informasjon om de jeg ikke er venner med HVIS vi har FELLES venner. Men det har vel med innstillingene å gjøre til vedkommende. Tror ikke det har noe med deg å gjøre uansett, så ikke bekymre deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jamen jeg så alt på veggen hennes, akkurat som vi skulle vært venner. Hvis hun hadde sendt meg en friend request, hadde det stått noe annet enn add friend der, da?

AnonymBruker
Skrevet

Har du felles venner med henne da? For da kan det være derfor. Eller hvis du har en venn som har en venn som er venner med henne. Hvis hun har sendt deg venneforespørsel vil det stå "svar på venneforespørsel" der det vanligvis står "legg til venn"

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har mange felles venner. Ok, men da er det sikkert derfor da. Kan jeg stille inn at ikke de som er felles venner får se det på min? :sjenert: Skjønner at jeg ikke er helt oppdatert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...