katyperry Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Hei dere! På jobben nå så har vi "berre gjer da"-feber. Har begynt med planen til Yngvar, han fra PULS på NRK. Flere som gjør det? Denne uken (begynte på tirsdag) har jeg fått til 1 av 2 styrketreninger og en langøkt. Manglet dessverre intervalltreningen denne uken, men siden uken "begynte" tirsdag, har jeg noen dager til. Morgendagen skal brukes til å ta igjen den siste styrkeøvelsen. Dægern, ble så støl av den, kjente det skikkelig i låra.. Vel, forhåpentligvis blir jeg bitt av treningsbasillen (var flink og løp maaasse i våres, men så kom sommeren med all latskap og løpingen forsvant som dugg for solen), og er på god vei til en ny bikinisesong! Skal i bryllup til sommeren, så det er målet!
celujo Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Følger med her jeg, hvis det er greit! Sitti å sett på episodene med Yngvar nå, og lurer på om jeg ikke skal prøve det ut jeg også. Men tar du en langøkt + en styrkeøkt samme dag eller trener du hver økt på forskjellige dager? (slik at det blir 4 dager i uken med trening). Anywho: You can do it!
katyperry Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2012 Jo fler jo bedre, følg gjerne med! Har godt av litt motivasjon, og kanskje vi kan motivere hverandre? :D Har foreløpig trent en langøkt og to styrketreninger, mangler kun intervalltreningen, men der er dørstokken superhøy! Trener de forskjellige på hver dag, har vel ikke tenkt at jeg orker å gjøre dobbelt opp på en dag, hehe Og du - WE can do it! :D
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 jeg skulle så gjerne ønske at jeg ble motivert av programmet, men jeg klarer det bare ikke men skal heie på dere som er flinke - og krysse fingra for dere! :D
katyperry Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2012 Du finner sikkert et eller annet som motiverer. For meg er det bryllupet til sommeren, pluss at dagene blir lysere og lengre. Drømmer om sommer og sol, og å være fornøyd med kroppen i bikini. Det begynte å komme seg i fjor sommer, da jeg hadde gått ned 10 kg frem til da! Så kom høsten, med jobb og egen kokk som lager de deiligste bakverk til lunsj HVER dag og POFF! Så hadde jeg gått opp 4. Skal trene i dag og, sirkeltrening/intervall, men jeg er så sykt trøtt Vil aller helst hjem under dyna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå