Johnny1914 Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Jeg er en lykkelig gift mann på 37 år. Jeg og kona har 2 nydelige barn sammen. Samlivet fungerer utmerket, og tanken på å være utro er fraværende. For 2 år siden fikk jeg en utfordrende og godt betalt jobb, som dessverre medførte mye reising. Jeg har ca 100 overnattinger i Oslo pr år. Jeg er i utgangspunktet en sosial kar som liker å snakke med folk. Arbeidskollegaene i Oslo er opptatt med familie, mens jeg blir sittende på hotellrommet, eller tusle rundt på utestedene i byen. Kveldene i Oslo er ensomme. Veldig ensomme. Det har vist seg svært vanskelig å komme i kontakt med nye mennesker i Oslo. De beste samtalepartnerene - kvinnene - kan erfaringsvis kategoriseres slik: 1. På sjekkern. De registrerer at jeg er gift, og blir sure når jeg ikke vil bli med de hjem. 2. Tror at jeg sjekker de opp, og blir sure når de ser at jeg er gift. I løpet av de siste to år har jeg nesten ukentlig blitt konfrontert med at "Du er gift". Kvinner: jeg trenger hjelp! Hvordan skal en gift stakkar klare å komme i kontakt med dere?
Gjest Regza Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 De fleste som er på byen er der for å ha seg. De som ikke vil ha seg kommer seg sannsynlig ikke til å snakke til deg, men med venner.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Du går på feil steder. Prøvd noen av de brunere stedene? Der får folk oftere for å ha sosial kontakt, og sjekketrykket er mye lavere.
Johnny1914 Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2012 Du går på feil steder. Prøvd noen av de brunere stedene? Jeg tar gjerne imot tips om slike steder. Jeg har for det meste beveget meg i lysløypa rundt Karl Johan - inkludert de brune.
Gjest Eurodice Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Jeg tar gjerne imot tips om slike steder. Jeg har for det meste beveget meg i lysløypa rundt Karl Johan - inkludert de brune. "Lorry" er et flott sted, anbefales . Så er det "Olympen", populært kalt "Lompa", på Grønland. Endret 8. januar 2012 av Belladonna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå