labb Skrevet 7. januar 2012 #1 Del Skrevet 7. januar 2012 Noen her som har en eller 2 knallgode oppskrifter på fylt kyllingfile som de vil dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Belle Skrevet 8. januar 2012 #2 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg har ingen eksakt oppskrift men en blanding av fetaost,rømme,sitronsaft og timian synes jeg er utrolig godt Fetaost eller kremost og hakkede soltørkede tomater er også snadder. Blågmuggost har jeg ikke prøvd med tror det ville vært godt. Gjerne blanding av blåmugg og kremost.. Hmmm, fikk veldig lyst på fylt kyllingfilet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. januar 2012 #3 Del Skrevet 8. januar 2012 Du kan enten forsøke disse linkene eller KGs egne tråder om emnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cha Skrevet 11. januar 2012 #4 Del Skrevet 11. januar 2012 Skjær en filet tvers over, nesten igjennom. Smør et lag med pesto, noen skiver fersk mozzarella og noen skiver tomat. Brett over den ene delen, fest med en tannpirker. Salt og pepper. I ovnen 200 grader i ca 20 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #5 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen her som har en eller 2 knallgode oppskrifter på fylt kyllingfile som de vil dele? Bacon,ost,løk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 11. januar 2012 #6 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg pleier å banke de flate og rulle dem sammen med full i. Noen ganger har jeg i brie, andre ganger feta og soltørkede tomater. Spennende å se andre svar i tråden, trenger tips til andre ting jeg kan ha i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labb Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 11. januar 2012 Supert! Nå har jeg mye jeg må prøve! Kåm gjerne med flere oppskrifter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 11. januar 2012 #8 Del Skrevet 11. januar 2012 Trines "fylt kyllingbryst med parmaskinke..." er helt super spør du meg! Bør testes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 12. januar 2012 #9 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg bruker paprika, ost og evt løk. Skjærer et snitt i fileten og legger det oppi, krydrer utenpå. Stekes på 200 grader i ca 20 min, ha gjerne litt ost oppå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå