AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Hei. Nå er vi i ferd med å pusse opp kjøkkenet. Det er parallelt kjøkken og på den ene siden har jeg 20 cm igjen etter at alle skaper er på plass (har bare 3D modell i et tegneprogram). Hva kan jeg gjøre med disse 20cm? Fins det i det hele tatt skap som er bare 20 cm bredd?
Nora90 Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Hva med en vinhylle? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90141699/
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Vin skal ikke oppbevares i et varmt kjøkken. Jeg hadde lagd en smal hylle. Kjekt til kakerister, store brett, kokebøker, matpapir, bakepapir osv. Om det ikke er dør til og du vil skjule det så kan sikkert en møbelsnekker lage en hendig dør.
juliane Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Vi bygde bare vår egen hylle vi. Hadde passet fint med vinhylle, men vin skal jo helst ikke oppbevares i et varmt rom med ujevne temperaturer, akkurat...
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 TS her. Hylle er en god ide, ja. Ikke vin, nei, men bøker kanskje. Det er bare å finne ut hvordan skal vi gjøre det. Takk.
vinterspeil Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Vin skal ikke oppbevares i et varmt kjøkken. Jeg hadde lagd en smal hylle. Kjekt til kakerister, store brett, kokebøker, matpapir, bakepapir osv. Om det ikke er dør til og du vil skjule det så kan sikkert en møbelsnekker lage en hendig dør. Det er helt normalt å ha vin stående i kjøkkenet. Er vel ikke spesielt varmt der? Dessuten er det vel ikke lagring av vin som er meningen med en vinhylle integrert i kjøkkeninredningen? Jeg synes en vinhylle gjør seg godt som dekor, og vinflaskene mine blir jevnlig byttet ut av naturlige årsaker . Forøvrig en god idè med smal hylle også 1
Minya Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Evt smalt skap til å ha stekebrett og sånt noe stående på høykant, et sånt et har min far på kjøkkenet, skapdøren der er ikke bredere enn 15-20 cm. Praktisk om du har mer tilbehør til komfyren enn en stekerist som alltid står inni
Chelmon Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Smal hylle er pent, la det stå åpent mellom skapet og veggen, så sager du ut f.eks passe store biter av hylleplate (Ikea har mange, ferdigmalte og med folie), skru opp med knekter. Kjempelett.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 Det er helt normalt å ha vin stående i kjøkkenet. Er vel ikke spesielt varmt der? Dessuten er det vel ikke lagring av vin som er meningen med en vinhylle integrert i kjøkkeninredningen? Jeg synes en vinhylle gjør seg godt som dekor, og vinflaskene mine blir jevnlig byttet ut av naturlige årsaker . Forøvrig en god idè med smal hylle også Normalt, ja. Men man ødelegger vinen av det, så hvis man er opptatt av å holde vinen så god som mulig (det er for eksempel mye som skal ligge et par år før drikking) er det en dårlig ide å ha det på kjøkkenet. Hvis man derimot ikke er så opptatt av det og primært kjøper vin for å drikke i løpet av en måned eller to, rekker man ikke gjøre så stor skade.
Suzy Skrevet 11. januar 2012 #10 Skrevet 11. januar 2012 Jeg hadde vinhylle fra IKEA på det forrige kjøkkenet mitt og brukte den som holder for aluminiumsfolie, plastfolie, bakepapir osv - fungerte kjempebra. Hadde kokebøker i rommet under og krydder, og annet småtteri i skuffene under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå