Gjest hmrk Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Gjerne så dårlig at du hånlo eller bare kastet opp av den... En av mine er Swept Away! HELT patetisk! Madge EIER ikke talentet for skulspill...Den var nesten fascinerende dårlig!
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Gudfaren-filmene. Har til dags dato ikke klart å holde meg våken gjennom en eneste av de 3
Gabler Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Det må være One eyed monster. To kompiser insisterte på at jeg skulle se den med de. Den var grusomt teit, den dårligste filmen jeg har sett...
Labello Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 A midnight in paris! Anbefales å se, fordi den er helt ELENDIG. Toprating på imdb, så det her skjønner jeg ingenting av. 1
Leksie Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 Avatar. Å se den på kino er de verste 3 timene i livet mitt... 5
Gjest hmrk Skrevet 7. januar 2012 #8 Skrevet 7. januar 2012 Dis Og Pearl Harbor. Dis har jeg ikke sett, vil egl gjerne siden jeg er en filmbug som helst ser så bredt snitt av film som mulig. Den og 'Uhyret fra den Sorte Lagune' må jeg få med meg en dag...
SusanneGullet Skrevet 7. januar 2012 #9 Skrevet 7. januar 2012 Den nye Alice i eventyr filmen var til og sovne av Ble veldig skuffet over filmen, siden jeg elsker boken, tegnefilmen OG spillet. Men den virkelige filmen saug. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #10 Skrevet 7. januar 2012 District 9, helt grusom. Og jeg hadde faktisk forventninger til den, siden den fikk så gode kritikker. Men folk har forskjellig smak. Jeg gråter nesten når jeg ser hun over her som mislikte Midnight in Paris. En helt vidunderlig film i mine øyne. 2
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #11 Skrevet 7. januar 2012 Dis har jeg ikke sett, vil egl gjerne siden jeg er en filmbug som helst ser så bredt snitt av film som mulig. Se den en dag tålmodigheten er på topp. Og da mener jeg virkelig på topp!!
Lunivere Skrevet 7. januar 2012 #12 Skrevet 7. januar 2012 The Human Centipede. Hele filmen var bare latterlig. 2
Gjest hmrk Skrevet 7. januar 2012 #13 Skrevet 7. januar 2012 Se den en dag tålmodigheten er på topp. Og da mener jeg virkelig på topp!! Hihi, ok. Glemte en jeg så for ørten år siden 'Why me?' het den og den var så elendig at jeg får tårer i øynene når jeg tenker på den idag. Trollmannen fra Oz er tortur den og. Ble så skuffa over slutten at jeg besvimte!
Bonito Skrevet 7. januar 2012 #14 Skrevet 7. januar 2012 (endret) American Psycho, Svidd Neger, Canibal Hollocaust og The Matrix er vel noen av de som er på min topp 10 dårligste liste. Kjedeliiiiiig! Endret 7. januar 2012 av Bonito
Tabris Skrevet 7. januar 2012 #15 Skrevet 7. januar 2012 - 2012 - Dungeons & Dragons - Book of Eli Det er nok flere, men det er de jeg kommer på i farten. Har for det meste sluttet å se Hollywood-filmer da jeg synes det meste derfra er dårlig.
Gjest hmrk Skrevet 7. januar 2012 #16 Skrevet 7. januar 2012 American Psycho, Svidd Neger, Canibal Hollocaust og The Matrix er vel noen av de som er på min topp 10 dårligste liste. Kjedeliiiiiig! Svidd Neger var da morsom. 'Nå må du ikje kast øks etter han Ante. Han Ante kan bli lei seg.' 5
Bonito Skrevet 7. januar 2012 #17 Skrevet 7. januar 2012 Svidd Neger var da morsom. 'Nå må du ikje kast øks etter han Ante. Han Ante kan bli lei seg.' Haha. Tro meg, det har jeg hørt mange ganger før!! Til og med med samme linje fra filmen. Jeg er visst den eneste som ikke likte den filmen. Snorka meg gjennom mesteparten av den.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #18 Skrevet 7. januar 2012 Dis er nok den aller, aller dårligste. Ingen verdens ting som driver den framover eller gir noen som helst opplevelse. I mine øyne er den nesten ikke ufrivillig morsom en gang, men "verdt" å se fordi den er så elendig.
Munchlax Skrevet 7. januar 2012 #19 Skrevet 7. januar 2012 Max Manus og Trolljegeren. Hadde store forventninger til begge to fordi "alle" sa de var så bra. Må si jeg ble dypt skuffet, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå