AaaaK Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Nå er jeg for første gang siden jeg var 16, er 20 nå, singel. Rart... Jeg har jo hatt lyst til å kjenne på hvordan det er og hva som gjør det livet annerledes lenge... Men nå som "it" er her, så vet jeg ikke helt hvordan jeg egentlig skal være med gutter. Føler jeg er helt på bar bakke. Jeg ble det frivillig, aka. jeg slo opp, men opplever det allikevel som ensomt og en sorg når en av mine tidligere, det lengste og beste forholdet mitt har fått seg ny kjæreste... Hm.. Noen beroligende ord for ny tilværelse? Si at jeg skal kose meg, hvordan og hvordan snakke med gutter igjen? Føler meg litt usikker og, som sagt, på bar bakke.
Gjest finurlig Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Selvfølgelig er det ensomt, tomt og ikke minst rart å være uten kjæreste etter så lang tid.. Alt jeg kan si er å kose deg masse. Se gode filmer, les gode bøker, gjør det DU vil, NÅR du vil Det er nå du kan reise hvor du vil og bare ta hensyn til deg selv Jeg ville ikke lagt så mye i det å snakke med gutter igjen. Det kommer veldig naturlig Snakk om det som interesserer dere, ta det rolig. Resten kommer av seg selv! Og det viktigste: KOS DEG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå