mil Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Hei pappaen min ahr akkurat fått iphone 4! jeg har iphone fra før så jeg lærer han opp, men vi har ett problem! Det som er, er at han har skrevet inn F.eks mitt kontakt nr og selv om han har lagret det og alt vill ikke navnet mitt vises når den ringer, altså han har lagret nr men når jeg ringer vises ikke navnet bare nummeret! Det samme skjedde da mamma prøvede og ringe han, han har lagret nummeret hennes men likevell når hun ringer kommer nummeret opp og ikke navnet hennes! På min når en person som jeg har på kontakt lista mi ringer, kommer navnet opp! er det noe på innstillinger der mann kan forandre på dette? tusen takk på forhånd
mil Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2012 nei han har netcome,det har foresten jeg og!
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 Da kan han laste ned en app for å fikse det. Det ser ut til at Tele2 har en underlig bug av noe slag. Bare søk på Tele2 i Appstore, så får du opp en gratis nummerfiks app. Greia er at man av en eller annen grunn må lagre nummer både med og uten +47. Appen gjør det for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå