Gjest Tekola Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Jeg skal ha vintercape, muffe, sko, tiara og slør. Tror det var alt? Er det noe jeg har glemt?
must Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2012 Jeg er veldig i tvil om alt tilbehør egentlig, men kjenner at jeg er helt klar for IKKE å bruke så mye penger på det... Lurer på disse skoene Men så er jeg i tvil om jeg vil ha hvite sko (vil egentlig ha lilla) og så kom jeg over disse lyseblå skjønnhetene i dag og vurderer rett og slett bare å kjøre på med de.
must Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2012 Jeg skal ha vintercape, muffe, sko, tiara og slør. Tror det var alt? Er det noe jeg har glemt? Bilder?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 Must; de første skoa du viste var kjempe fine! ikke skyt meg for dette altså, men du har jo en så rålekker kjole. Hva i alleverden skal du med blå sko til den? Huff er kanskje gammeldags jeg og mener ikke noe vondt med det jeg skriver:-) Gå for de første skoa!
Gjest Tekola Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 Iik, Must! Du har en Ladybird! Gjør stas på den! Jeg opprettet meg en tråd hvor jeg spurte om hjelp med sko for en stund siden. Så det er mulig det rett og slett blir dansesko på meg. Om ikke jeg stjeler de hvite du postet? De så jo veldig bra ut! I begynnelsen tenkte jeg på sko med farge, men har funnet ut at jeg vil ha hvite. Capen er sånn lang med hette og muffen er også hvit. Sløret er ganske langt, med både perler og steiner på Har jo ikke bilder av noe! Jo! Tiaraen!
must Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2012 Must; de første skoa du viste var kjempe fine! ikke skyt meg for dette altså, men du har jo en så rålekker kjole. Hva i alleverden skal du med blå sko til den? Huff er kanskje gammeldags jeg og mener ikke noe vondt med det jeg skriver:-) Gå for de første skoa! Andre meninger er helt topp det Det er bare at jeg synes hvite sko er litt kjedelige og man får stort sett bare brukt de en gang... Sko er ikke noe jeg kjøper brukt i alle fall! Synes skoene til Ninnin fra Ilse Jacobsen er veldig lekre, men de er beige og tror det blir full kræsj med min hvite og sølvfargede kjole :frown:
must Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2012 Iik, Must! Du har en Ladybird! Gjør stas på den! Jeg opprettet meg en tråd hvor jeg spurte om hjelp med sko for en stund siden. Så det er mulig det rett og slett blir dansesko på meg. Om ikke jeg stjeler de hvite du postet? De så jo veldig bra ut! I begynnelsen tenkte jeg på sko med farge, men har funnet ut at jeg vil ha hvite. Capen er sånn lang med hette og muffen er også hvit. Sløret er ganske langt, med både perler og steiner på Har jo ikke bilder av noe! Jo! Tiaraen! nydelig tiara! Jeg driver og snuser på både slør og hårpynt fra lilly.dk.. De har mye lekkert!
Gjest Offensive Pie Skrevet 7. januar 2012 #9 Skrevet 7. januar 2012 Jeg synes de lyseblå skoene var vakre! Sko med farge blir mer og mer vanlig, og jeg tror ikke folk flest ser så mye til brudens sko uansett. Selv leter jeg etter fine, flate, grønne sko til mitt bryllup.
must Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2012 Jeg synes de lyseblå skoene var vakre! Sko med farge blir mer og mer vanlig, og jeg tror ikke folk flest ser så mye til brudens sko uansett. Selv leter jeg etter fine, flate, grønne sko til mitt bryllup. Ja, jeg synes som sagt hvite er litt kjedelige... Men synes ikke de jeg har som alternativ ser så verst ut... Fordelen med blå er at de kan brukes igjen... Kanskje jeg må bestille begge parene når det nærmer seg at kjolen er klar? Og så sender jeg det jeg ikke vil ha i retur?
Casall Skrevet 7. januar 2012 #11 Skrevet 7. januar 2012 Jeg synes ikke det at de var lyseblå gjorde noe, men selve stoffet. De så veldig "sandal-aktig" og lite brudete ut. Lyseblå sateng f.eks hadde vært kult. 1
must Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2012 Jeg synes ikke det at de var lyseblå gjorde noe, men selve stoffet. De så veldig "sandal-aktig" og lite brudete ut. Lyseblå sateng f.eks hadde vært kult. Det er silke, og det er gjerne litt "røffere" i strukturen Kjolen er heller ikke i blankt stoffet, så skoene skiller seg i så måte ikke så veldig ut
Gjest Offensive Pie Skrevet 7. januar 2012 #13 Skrevet 7. januar 2012 Ja, jeg synes som sagt hvite er litt kjedelige... Men synes ikke de jeg har som alternativ ser så verst ut... Fordelen med blå er at de kan brukes igjen... Kanskje jeg må bestille begge parene når det nærmer seg at kjolen er klar? Og så sender jeg det jeg ikke vil ha i retur? Begge skoparene er jo på Brandos, og jeg mener å huske at de har en meget hyggelig returpolicy? Sjekk det, men om det stemmer, så er det vel mest fornuftig å kjøpe begge? Om jeg skulle ha hæler, kunne jeg lett gått for de blå der
Ninnin86 Skrevet 7. januar 2012 #14 Skrevet 7. januar 2012 (endret) Synes skoene til Ninnin fra Ilse Jacobsen er veldig lekre, men de er beige og tror det blir full kræsj med min hvite og sølvfargede kjole :frown: De er faktisk ikke så beige som de ser ut på bildet! Heller faktisk mer mot ivory enn beige, noe som gjorde at de passet perfekt til min kjole Ellers skal jeg ha smykkesett fra Abelone (- tiaraen..), slør 3d fra Somaras, vintercape/muffe (jeg har kjøpt) og veske fra Lises brudesalong. Det er den øverste på siden Kan jo benytte anledningen til å vise frem kjolen min en gang til også, da Kjolen min er i ivory, da, ikke i champagne som den på bildet. Noe som gjør at krystallene på overdeler blir enda mer synlige Endret 8. januar 2012 av Ninnin86
MonThe Skrevet 8. januar 2012 #15 Skrevet 8. januar 2012 Her er min kjole; Og her er skoene mine; Annet tilbehør er ikke i orden... Aaner fortsatt ikke hva jeg skal ha av tilbehør heller Så tar gjerne imot tips! Har lyst å ha brudeslør, men usikker på hvilken lengde... Så gøy å se hva andre har valgt!
bobbi Skrevet 8. januar 2012 #16 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Jeg skal ha denne kjolen , disse skoene og denne vesken fra Lilly.dk. Er kjempefornøyd med alt sammen Også skal jeg ha disse øredobbene sammen med dette smykket Skal ikke ha slør, men håret oppsatt med hårpynt som er sommerfugler i sølv de også. Gleder meg Har enda ikke funnet bolero da...klarer ikke å bestemme meg, og må nesten ha en siden vi skal være litt ute i løpet av dagen Endret 8. januar 2012 av bobbi
must Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #17 Skrevet 8. januar 2012 Begge skoparene er jo på Brandos, og jeg mener å huske at de har en meget hyggelig returpolicy? Sjekk det, men om det stemmer, så er det vel mest fornuftig å kjøpe begge? Om jeg skulle ha hæler, kunne jeg lett gått for de blå der Ja, jeg innbiller meg også at returpolicyen er særdeles grei der... Kanskje jeg skal bestille alle TRE parene og ta med til salongen og prøve sammen med utstillingskjolen der..? Er jo greit å ha skoene i orden før min kjole skal tilpasses og jeg ser jo da om skoene passer sammen med kjolen eller ikke Ninnin86: Når du sier at de er mer ivory blir jeg jo ikke mindre i tvil om skovalget da :gjeiper:
Ninnin86 Skrevet 8. januar 2012 #18 Skrevet 8. januar 2012 Ja, jeg innbiller meg også at returpolicyen er særdeles grei der... Kanskje jeg skal bestille alle TRE parene og ta med til salongen og prøve sammen med utstillingskjolen der..? Er jo greit å ha skoene i orden før min kjole skal tilpasses og jeg ser jo da om skoene passer sammen med kjolen eller ikke Ninnin86: Når du sier at de er mer ivory blir jeg jo ikke mindre i tvil om skovalget da :gjeiper: Hehe, sorry De er ikke heeeelt ivory, da, men mer ivory enn beige!
fridr Skrevet 8. januar 2012 #19 Skrevet 8. januar 2012 Jeg skal bare ha sko, slør og perle-øredobber som jeg fikk hos kjæresten min til jul et år. Kan ikke ha mer til den kjolen. Og bukett, selvsagt
must Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #20 Skrevet 10. januar 2012 Er så i tvil om hva jeg skal gjøre med håret mitt på bryllupsdagen! Jeg vurderer en løs oppsats, men hvordan blir det da med tiara f. eks? Tenker meg hår ala dette: Og da er jeg redd for at hårpynten skal ødelegge hele sveisen. Har tittet på dette disse for eksempel: Eller hva med dette? Dette er en hårbøyle: Vurderer også noe så enkelt som en slik blomst: Ser for meg at en slik blomst kan bli veldig fint til sløret som også har blomster? Redd for at det kan bli "litt mye" med dekor på slør, stæsj i håret, muligens fargede sko osv... Og hva med smykker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå