Gå til innhold

Jeg er helt grønn.......

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har et spørsmål: hvor tidlig etter befruktning kan en begynne å kjenne disse såkalte menssmertene?

Er det snakk om med en gang eller må en vente til forventet mens?

Litt forvirret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg har vært rundt en mnd gravid (altså ved forventet mens) når jeg har kjent disse smertene. Dette har vart ca en-to mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer kan oppstå før 6-8 dager etter befruktning. Mange får de samme symptomene som når de venter mensen, omtrent samtidig, og løper og løper på toalettet og er sikker på at NÅ er den der. Generelt er det veldig sjelden å kjenne noen slags symptomer på graviditet før forventet mens (bortsett fra innbildte, da, de kan være like sterke de! icon_wink.gif ). Jeg fikk menssmerter den dagen jeg ventet mens, og de varte en ukes tid.

Lykke til med prøvingen! (Husk å ikke stresse for mye med disse symptomene, det trenger ikke bety noen ting, hverken ene eller andre veien! icon_smile.gif)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, å stresse er nok ikke så lurt. Det eneste er at vi hadde prøveuke forrige uke, og jeg skal normalt ikke ha mens før om en uke. Allikevel har jeg hatt menssmerter nånoen dager, og de er ikke innbilte, jeg har nesten hatt sterkere smerter nå enn vanlig. Synes selv dette er veldig rart, siden jeg ikke forventet å merke noe fra eller til før til neste uke. Håper for all del at jeg ikke får mensen nå, for vi skal gifte oss om 4 dager.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg fikk slike stikke-smerter fra jeg var ca 3 uker på vei (1 uke etter befruktning).

Hilsen Hestehoven 31+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk stikkninger og mensmurringer omtrent når jeg skulle fått mens, første gangen jeg ble gravid.(mistet desverre)

Nå er jeg 2 dager på overtid og har samme stikkninger og mensmurring!! Hjelp, hva skjer!!! *skjelve,skjelve*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner du er nervøs, Tuva! Spesiellt siden det gikk galt sist. Men det trenger ikke gå galt denne gangen for det. Har forstått det sånn at de fleste har disse smertene i starten, så det kan nok gå begge veier. Krysser fingrene for deg!!

Lykke til med frøet i magen icon_smile.gif (hvis du er gravid da, det skriver du jo ingenting om...) *nora har driti på draget før, prøver nå å dobbeltsjekke icon_wink.gif*1212[ Dette Innlegg er endret av: *nora* den 2002-05-22 20:12 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her er jeg igjen......

Jeg har nå hatt slike stikninger i eggleder-plassen ca. en uke. Vi hadde sex første gang i prøveperioden for ca. 14 dager siden. I dag fikk jeg et stort stikk på høyre siden, dette kjente jeg veldig godt. Hva kan dette være......ps, jeg vet ikke om jeg er gravid før evt. i slutten av denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å bryte inn på tråden din anonym, men jeg lovte å gi beskjed hvis det skjedde noe.

Testet med clearblue i går og den viste 2 nydelige BLÅ!!!!

Jeg er 5+1 på vei og foreløpig termin er 26.januar. icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet med clearblue i går og den viste 2 nydelige BLÅ!!!!

Jeg er 5+1 på vei og foreløpig termin er 26.januar. icon_biggrin.gif

GRATULERER!!! Krysser fingre for at alt går bra!

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære Tuva!

Det gjør ingenting om du skrev på linken min. Faktisk så er jeg like glad som deg, for jeg har for 1 time siden fått 2 nydelige blå jeg også.........

Hva betyr 5+1 (fortsatt litt grønn......)

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, kjære anonym!!!!

GRATULERER SÅÅ MYE!!!!!

5+1 betyr at man er 5 fullgåtte uker og 1 dag på vei inn i den 6 uka.

Hvor langt er du på vei da???

Jeg er 5+3 i dag!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er da bare 4+0, for jeg fant det ut akkurat 4 uker etter sist mens. Jeg tør ikke tro det ennå, er liksom så redd for at det ikke er sant! Tar nok en test til om noen dager for å være på den sikre siden.

Lykke til dere, jeg blir nok her inne en stund jeg også, så jeg får vel logge meg inn......

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med 2 blå anonym!!!!!!!!

Hadde du stikkninger tro?

Jeg selv er prøver, og tror jeg har hatt EL...i dag kjente jeg prikking i en linje fra skambenet til navlen...er det slike stikkninger som dere skriver om???

Skal forøvrig teste 8.6....gru/gleder meg icon_wink.gif

Lykke til med graviditeten!!!

Klem fra

Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...