Jade Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Har tidligere testet en toner fra Decleor (en vareprøve, heldigvis). Og den sved som bare det i ansiktet. Jeg regnet med at jeg var allergisk mot den, og tenkte ikke mer over det. Helt til nå da jeg testet en toner fra Clinique og jeg reagerte på samme måte. Jeg har ikke testet andre tonere bortsett fra en alt-i-ett (rens+toner) som ikke sved. Da slo det meg; kanskje tonere *skal* svi? Varte jo bare en liten stund, kanskje det betyr at den virker? Så da lurer jeg på: Svir tonere på dere? F.eks. Decleor sin? Eller er det jeg som ikke tåler de to som jeg har prøvd?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Jeg har Decleor sin og den svir ikke på meg.. Det er det rosa "vannet" sant? Kanskje du har veldig tørr hud.
Stueloff Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Prøv Manic Panic eller Directions sine, de er laget av kun naturlige produkter og skal ikke svi.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 Dersom det er et høyt innhold av alkohol i toneren så vil den nok svi. Selv foretrekker jeg tonere uten alkohol.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 Nei, det er ikke meningen at det skal svi. Kanskje har du så tørr/sensitiv hud at du bør se etter tonere for sensitiv hud. Jeg bruker en som er svært mild fra Organic Surge. Jeg vet ikke om denne selges i butikker i Norge lenger, men den kan anbefales om du finner den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå