Gå til innhold

Sørenogså, hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kjekk flott gutt på 14 år. Flink på skolen og opptatt av sin sport.

Vi har en god dialog, og har en vis grad for åpenhet oss i mellom.

Men jeg er ikke dummere enn at jeg vet jg kan bli ført bak lyst. Ungdomårne er jo til å oppdage og utforske livet.

Har altid hvert åpen om at når han bor hjmme kan jeg ta meg retten til å ha en oversikt over rommet hans, men at jeg har respekt for hans privatliv.

Har nettopp hvert på rommt hans og lagt inn klær. En stemme i meg sa at nå var det tid for en titt.

I øvrste skuffe ligger det en pakke med kondomer, ja ja. Godt han bskytter seg, selv om jeg helst kulle ønske han ikke var seksult aktiv.

I samme skuff ligger en halv cola flask, med en skum madrass bit i bunden. I bunden er det i sentrum bordt et lite hull (ser ut som om det er brukt en kniv eller lignende) Øverst rundt flaska er det sort teip, og jeg kan se at det er en rest fra strikken på en komdom (Mest sansynlig)

Ble engstelig tenkte med en gang på hasj pipe av ett eller annet slag. Men den lukter ikke røyk eller ser ut som den har blitt brukt til et slikt formål.

Men hva kan det være?? noen som kan hjelpe.

Det rare var jo at den ikke var gjemt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe fant dette p[ nettet;

HVORDAN LAGE VAGINA FOR ONANI

Hjemmelaget vagina.

Skaff følgende : Tom 1/2 l brusflaske. 20 mm tykk skumgummi 250 x 250 mm. STOR gummiballong type "fest ballong" helst "pølsetype" Kraftig tape.

Skjær bunnen av brusfalska med en brødkniv.

Rull ballongen inn i skumgummien.

Skru korken av flasken og tre det hele inn med tuppen på ballongen mot flasketuten

Dra ballongen ut littegrann og skru på korka.

Dra deretter ballongen og litt av skumgummien ut av bunnen av flaska og brett det hele rundt den avskårne kanten.

Fest det hele med tape.

Hell i en skvett glidemiddel, og kjør i vei.

Lykke til med økonomivarianten.

• Liker 1
Skrevet

hehe fant dette p[ nettet;

HVORDAN LAGE VAGINA FOR ONANI

Hjemmelaget vagina.

Skaff følgende : Tom 1/2 l brusflaske. 20 mm tykk skumgummi 250 x 250 mm. STOR gummiballong type "fest ballong" helst "pølsetype" Kraftig tape.

Skjær bunnen av brusfalska med en brødkniv.

Rull ballongen inn i skumgummien.

Skru korken av flasken og tre det hele inn med tuppen på ballongen mot flasketuten

Dra ballongen ut littegrann og skru på korka.

Dra deretter ballongen og litt av skumgummien ut av bunnen av flaska og brett det hele rundt den avskårne kanten.

Fest det hele med tape.

Hell i en skvett glidemiddel, og kjør i vei.

Lykke til med økonomivarianten.

Ha ha, er dette sant så tror jeg TS gjør best i å liste seg ut igjen om hun ikke vil stille sønnen i en meget pinlig situasjon :fnise:

Skrevet

Ha ha, er dette sant så tror jeg TS gjør best i å liste seg ut igjen om hun ikke vil stille sønnen i en meget pinlig situasjon :fnise:

TS her. Ja dette var en av tankn mine, derfor søkte jeg råd her. Følte for å vaske hendne mine, før jeg gjorde noe annet.

Men vet noen i omgangskrtsen hans driver med hasj så ble litt engstlig. Ikke lett og være mor ;)

Selvfølgelig skal han ha privatlivet sitt i fred.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...