Gå til innhold

Sørenogså, hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kjekk flott gutt på 14 år. Flink på skolen og opptatt av sin sport.

Vi har en god dialog, og har en vis grad for åpenhet oss i mellom.

Men jeg er ikke dummere enn at jeg vet jg kan bli ført bak lyst. Ungdomårne er jo til å oppdage og utforske livet.

Har altid hvert åpen om at når han bor hjmme kan jeg ta meg retten til å ha en oversikt over rommet hans, men at jeg har respekt for hans privatliv.

Har nettopp hvert på rommt hans og lagt inn klær. En stemme i meg sa at nå var det tid for en titt.

I øvrste skuffe ligger det en pakke med kondomer, ja ja. Godt han bskytter seg, selv om jeg helst kulle ønske han ikke var seksult aktiv.

I samme skuff ligger en halv cola flask, med en skum madrass bit i bunden. I bunden er det i sentrum bordt et lite hull (ser ut som om det er brukt en kniv eller lignende) Øverst rundt flaska er det sort teip, og jeg kan se at det er en rest fra strikken på en komdom (Mest sansynlig)

Ble engstelig tenkte med en gang på hasj pipe av ett eller annet slag. Men den lukter ikke røyk eller ser ut som den har blitt brukt til et slikt formål.

Men hva kan det være?? noen som kan hjelpe.

Det rare var jo at den ikke var gjemt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være et slags hjemmesnekra runkeapparat? :)

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal slutte å rote i skuffene til sønnen din når han ikke har gjort noe som tilsier at du ikke skulle ha tillit til ham. Det er normalt for 14 år gamle gutter å ha kondomer. Den flasketingen trenger ikke være noe, jeg lagde også rare ting ut av f.eks. flasker, teip og det jeg fant da jeg var ungdom, uten at jeg brukte det til noe lugubert.

Jeg synes sønnen din bør få ha skuffene sine i fred!

• Liker 11
Gjest annemor30
Skrevet

Grunn til å ta en prat med poden ihvertfall;) høres mistenkelig ut som ei hasjpipe ja..

AnonymBruker
Skrevet

Penisforlenger?

AnonymBruker
Skrevet

Grunn til å ta en prat med poden ihvertfall;) høres mistenkelig ut som ei hasjpipe ja..

Man bruker vel ikke skumgummimadrass og kondom iforbindelse med en hasjpipe vel?

• Liker 5
Skrevet

Jepp, utifra ts sin beskivelse vil jeg si at dette er en hasjpipe, også kjent som en bong, les mer her; Bong

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hør at noen bruker skumgummi når de lager en bong.

• Liker 1
Gjest annemor30
Skrevet

Jeg har aldri hør at noen bruker skumgummi når de lager en bong.

Er vel derfor den ikke ble brukt;)

AnonymBruker
Skrevet

Er vel derfor den ikke ble brukt;)

Litt av en logikk!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min røyka hasj noen ganger som ung, jeg spurte han nå, og han kunne ikke si at det minte han om noe hasjpipe.. Men det er vel 10 år siden han røyka sist så det kan jo være de har komt på noen bedre ideer til hvordan lage bong siden det. Nei jeg tipper fremdeles på hjemmelaga runkeredskap ;)

Du kan jo titte på bilder på bonger her da: Min lenke

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svar fra den andre tråden du har laget om dette:

hehe fant dette p[ nettet;

HVORDAN LAGE VAGINA FOR ONANI

Hjemmelaget vagina.

Skaff følgende : Tom 1/2 l brusflaske. 20 mm tykk skumgummi 250 x 250 mm. STOR gummiballong type "fest ballong" helst "pølsetype" Kraftig tape.

Skjær bunnen av brusfalska med en brødkniv.

Rull ballongen inn i skumgummien.

Skru korken av flasken og tre det hele inn med tuppen på ballongen mot flasketuten

Dra ballongen ut littegrann og skru på korka.

Dra deretter ballongen og litt av skumgummien ut av bunnen av flaska og brett det hele rundt den avskårne kanten.

Fest det hele med tape.

Hell i en skvett glidemiddel, og kjør i vei.

Lykke til med økonomivarianten.

• Liker 6
Gjest Nuppdupp
Skrevet

husker kjæresten min var kreativ på den tiden også, men han brukte varmeflaska :lur:

Skrevet

Ts her. Takk for svar, ja tror nok jeg skal la han få ha privatlivet sitt i fred ;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan love deg at det ikke er en bong.

Det høres ut som en sjømannsbrud =p

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

unnskyld men nå fikk jeg meg en god latter iallefall

:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en kjekk flott gutt på 14 år. Flink på skolen og opptatt av sin sport.

Vi har en god dialog, og har en vis grad for åpenhet oss i mellom.

Men jeg er ikke dummere enn at jeg vet jg kan bli ført bak lyst. Ungdomårne er jo til å oppdage og utforske livet.

Har altid hvert åpen om at når han bor hjmme kan jeg ta meg retten til å ha en oversikt over rommet hans, men at jeg har respekt for hans privatliv.

Har nettopp hvert på rommt hans og lagt inn klær. En stemme i meg sa at nå var det tid for en titt.

I øvrste skuffe ligger det en pakke med kondomer, ja ja. Godt han bskytter seg, selv om jeg helst kulle ønske han ikke var seksult aktiv.

I samme skuff ligger en halv cola flask, med en skum madrass bit i bunden. I bunden er det i sentrum bordt et lite hull (ser ut som om det er brukt en kniv eller lignende) Øverst rundt flaska er det sort teip, og jeg kan se at det er en rest fra strikken på en komdom (Mest sansynlig)

Ble engstelig tenkte med en gang på hasj pipe av ett eller annet slag. Men den lukter ikke røyk eller ser ut som den har blitt brukt til et slikt formål.

Men hva kan det være?? noen som kan hjelpe.

Det rare var jo at den ikke var gjemt.

Uff, unnskyld meg, men jeg ler meg skakk av at du som mamma har vært å snust på og studert guttens... kveldskos... :skratte:

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Uff, unnskyld meg, men jeg ler meg skakk av at du som mamma har vært å snust på og studert guttens... kveldskos... :skratte:

:skratte:

• Liker 2
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Jupp, dette er en "fleshlight light" :popcorn:

• Liker 2
Gjest henriett3
Skrevet

Jupp, dette er en "fleshlight light" :popcorn:

Hahahaha! herregud.. :skratte:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...