Wouxun Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 God kveld Lurer på om noen kan hjelpe meg? Har fått et keyboard jeg gjerne skulle lært meg å spille på, og jeg kan bare en sang fra før, Lisa gikk til skolen Har ingen annen erfaring enn denne sangen Da lurer jeg på om det finnes sider på nettet for nybegynnere, og som er gratis. Noen som vet? Takker for svar
Safira Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Jeg anbefaler deg å kjøpe noen hefter for nybegynnere, det er nok mye enklere enn å stadig skrive ut noter og å se på nettet. Jeg har lite erfaring meg piano/keyboard selv, men vet at det for andre instrumenter (og piano også, forsåvidt) finnes mange bra nybegynnerhefter.
Wouxun Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2012 Jeg anbefaler deg å kjøpe noen hefter for nybegynnere, det er nok mye enklere enn å stadig skrive ut noter og å se på nettet. Jeg har lite erfaring meg piano/keyboard selv, men vet at det for andre instrumenter (og piano også, forsåvidt) finnes mange bra nybegynnerhefter. Tusen takk for svar Safira Da bærer det rett til byen på mandag
Tingelill Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Begynner å bli noen dager siden du skrev innlegget. Men i tilfelle du enda ikke har kommet deg til "byen" kan jeg anbefale heftet "Piano" av Bjørnov. Skal ikke skryte på meg at jeg har lært å spille enda. Kjøpte det for noen dager siden og synes den er både lærerik og morsom :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå