Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld :)

Lurer på om noen kan hjelpe meg?

Har fått et keyboard jeg gjerne skulle lært meg å spille på, og jeg kan bare en sang fra før, Lisa gikk til skolen :fnise: Har ingen annen erfaring enn denne sangen ;)

Da lurer jeg på om det finnes sider på nettet for nybegynnere, og som er gratis. Noen som vet?

Takker for svar :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler deg å kjøpe noen hefter for nybegynnere, det er nok mye enklere enn å stadig skrive ut noter og å se på nettet. Jeg har lite erfaring meg piano/keyboard selv, men vet at det for andre instrumenter (og piano også, forsåvidt) finnes mange bra nybegynnerhefter.

Skrevet

Jeg anbefaler deg å kjøpe noen hefter for nybegynnere, det er nok mye enklere enn å stadig skrive ut noter og å se på nettet. Jeg har lite erfaring meg piano/keyboard selv, men vet at det for andre instrumenter (og piano også, forsåvidt) finnes mange bra nybegynnerhefter.

Tusen takk for svar Safira :klemmer:

Da bærer det rett til byen på mandag :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Begynner å bli noen dager siden du skrev innlegget. Men i tilfelle du enda ikke har kommet deg til "byen" kan jeg anbefale heftet "Piano" av Bjørnov. Skal ikke skryte på meg at jeg har lært å spille enda. Kjøpte det for noen dager siden og synes den er både lærerik og morsom :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...