Smørblomsten Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Synes det er sinnsykt dyrt å bestille en to-ukers tur for familien på 4 til såkalte syden...er det noen tidspunkter dere erfarer at det er billigere å bestille? Snakker da om Hellas e.l. og ikke Tyrkia/Egypt denne gangen Vil ikke ha "hoppe-på-tur", men er ute etter all-inclusive. 1
Anglofil Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Har opplevd at jo tidligere du bestiller, jo billigere blir det, ellers må du vente til helt før avreise og bestille en hoppe-på-tur. Sist vi reiste på ferietur med Ving bestilte jeg i september året før, og vi sparte minst 5000 kr på det (hadde vi bestilt en eller to måneder etterpå ville vi betalt ganske mye mer). Vi reiste forøvrig 6.juni og var i Tyrkia i tre uker. Mvh Yvonne
_Selma_ Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Enig med Yvonne , er faktisk veldig mye på tilbud nå,,
Smørblomsten Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2012 Enig med Yvonne , er faktisk veldig mye på tilbud nå,, NÅ? Finner ingenting omtrent under 50 000 for en familie på 4 i to uker!
Starstruccck Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 Hele juni (fram til ca 22) er utrolig billig. Men da anbefaler jeg å vente fram til mai med å bestille. det blir faktisk billigere.
Smørblomsten Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2012 Hele juni (fram til ca 22) er utrolig billig. Men da anbefaler jeg å vente fram til mai med å bestille. det blir faktisk billigere. Det dumme er at vi BØR reise i juli når SFO er stengt Og nå er d sinnsykt dyrt å booke, men om d blir litt billigere nærmere avreise er d jo verdt å vente evt....?
Tbag Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 ^ Med mindre dere satser på hoppe-på-tur, anbefaler jeg deg å bestille nå. Etter skolen slutter for sommeren er det jevnt over dyrt uansett, og det blir de fleste steder bare dyrere jo nærmere sommeren vi kommer. I midten av august blir det derimot billigere igjen. Vil forøverig anbefale deg å sjekke ut apollo.se, eller andre selskaper som opererer fra Sverige, hvis dere bor sånn til at det går greit å kjøre til sverige for å fly. Selv gjorde jeg det i fjor sommer, reiste fra Gøteborg. (jeg bor på østlandet) På grunn av det sparte jeg flere tusen, mye billigere å reise fra sverige.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #8 Skrevet 10. januar 2012 NÅ? Finner ingenting omtrent under 50 000 for en familie på 4 i to uker! Hvor vil du reise fra altså hvilken by? dere er 2 voksne og 2 barn ?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #10 Skrevet 11. januar 2012 Finner til både Mallorca og Kreta for 20-30K, 11 til 14 netter all inclusive minimum 3stjerners. Avreise 30 juni til litt ut i juli fra østlandet.
freddy Skrevet 11. januar 2012 #11 Skrevet 11. januar 2012 Det ER dyrt å reise i skolens sommerferie, slik har det alltid vært. Så jeg sier som de andre her: Bestill nå, for det blir bare dyrere og mer utplukket jo nærmere du kommer avreise. Alternativet kan jo være å undersøke om det er noe å spare v/å kjøpe ruteflybilletter og hotell hver for seg. Det er flere selskap som flyr til Hellas.
_Selma_ Skrevet 11. januar 2012 #13 Skrevet 11. januar 2012 Tok utgangspunkt i at dere reiser fra oslo 4 juli til 18 juli 2 voksne 2 barn all inclusive til rhodos ca 28 000 kr koster det.
Smørblomsten Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #14 Skrevet 11. januar 2012 Tok utgangspunkt i at dere reiser fra oslo 4 juli til 18 juli 2 voksne 2 barn all inclusive til rhodos ca 28 000 kr koster det. Er det sant? Link please!!!! Takk
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #15 Skrevet 12. januar 2012 Min lenke vist du feks velger Luis colloso beach , så jeg selfølgelig nå at du må velge all inclusive som en ekstra avgift som kommer i tillegg på neste side , det er ca 9000 men blir fremdeles 35 000 for 15 dager for 4 personer.. _Selma_
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #16 Skrevet 12. januar 2012 Det er vanskelig å finne noe som er stort billigere enn det eksempelet AB kommer med over her, spesielt i Hellas. Om du er åpen for andre muligheter, så kan kanskje Gran Canaria være et alternativ? (nå har jeg aldri vært på GC i sommersesongen men..). På Blue Village Las Pitas den 4. juli koster det f.eks ca 33 000 for en familie på fire med all inclusive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå