Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv H-A-T-E-R jeg Britney Spears, hele Cyrus-familien, ALLE i Led Zeppelin, Carl I Hagen m kone, Karl Ove Knausgård. Oppdaterer når jeg kommer på flere... :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paris Hilton - og alle av den samme ulla.

AnonymBruker
Skrevet

jeg "avskyr" og "hater" utrolig få, det er alt for sterke ord å bruke om noen man kun kjenner til gjennom media synes jeg. Jeg kan hate ting de gjør, men å si at man hater en person man ikke kjenner? Drøyt.

• Liker 6
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Og avsky noen eller og hate noen du bare ser i media som du ikke kjenner personlig er etter mine øyne totalt idiotisk

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

jeg "avskyr" og "hater" utrolig få, det er alt for sterke ord å bruke om noen man kun kjenner til gjennom media synes jeg. Jeg kan hate ting de gjør, men å si at man hater en person man ikke kjenner? Drøyt.

Dette er jeg helt enig i.

Jeg er ikke spesielt overbegeistret for Katrine Moholt.. Og Avril Lavigne.. Og Mary-Kate og Ashley.

Skrevet

Dette er jeg helt enig i.

Jeg er ikke spesielt overbegeistret for Katrine Moholt.. Og Avril Lavigne.. Og Mary-Kate og Ashley.

Du er enig, men svarer likevel! WTG!

Forresten Irans president Mahmoud Ahmadinejad er glasuren på kaka!

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Hverken hater eller avskyr, men får litt brekningsfornemmelser over han der Trulsfyren. Huff det er bare flaut å se en voksen person fremprovosere en patetisk personlighet.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Hvem er Truls, Belle G?

Han er med på Senkveld i ny og ne (rund, skjeggete sak) og hans favorittopptreden er "all the single ladies" i en liten tricotsak. Den er oppbrukt for lenge siden... alikevel må han dra den frem i ny og ne.

Skrevet

Petter Northug, Rachel Nordtønne, Caroline Berg.... for å nevne noen jeg ikke har sansen for:)

Skrevet

Selv H-A-T-E-R jeg Britney Spears, hele Cyrus-familien, ALLE i Led Zeppelin, Carl I Hagen m kone, Karl Ove Knausgård. Oppdaterer når jeg kommer på flere... :fnise:

Nå kan det jo selvsagt hende at du kjenner og omgås disse menneskene på daglig basis, men hvis du kun kjenner de gjennom media, syns jeg du har et merkelig menneskesyn som går rundt og hater og avskyr folk du bare har lest om/sett på tv.

Kan du ikke fortelle hvorfor du hater de, det er mer interessant enn å lese en liste over alle du hater.

Det er mange kjente mennesker jeg ikke har sans for, men jeg vet samtidig at det kan godt hende jeg hadde skiftet mening om jeg hadde snakket med personene. Folk flest er ganske greie ansikt til ansikt egentlig.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

WTG!

What the ...Guck?

:lol:

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg takler ikke Dorthe Skappel. Synes hun har en veldig ovenfra-og-ned-holdning.

I tillegg virker hun som en stor selvdigger.

Endret av The Kitten
Skrevet

Vel, innrømmer at det var nok litt vel sterkt uttrykt, men samtidig fyrer det opp under diskusjonen på nettsted som her.

For å starte med Spears, hun fremstår som uintelligent når hun utstiller seg med hårklipp, div kjærlighetsforhold/ekteskap uten tilsynelatende å tenke på konsekvensene.

Cyrusfam er rett og slett usmakelige.

Led Zeppelin sier seg selv, FÆL og slitsom musikk, total overvurdert.

trenger jeg å kommentere Carl Ivar?!

Knausgårds utlevering av familien virker heller ikke for intelligent. Skjønner at onkel Gunnar og co blev pissed. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Marianne Aulie.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takler ikke Ingrid Bjørnov, må bytte kanal hver gang hun kommer på skjermen med pianoet sitt og de dårlige vitsene.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Sarah Jessica Parker.

Elsker sex and the city da.

Men er noe med henne jeg ikke liker, hva det er vet jeg ikke helt :fnise:

Liker heller ikke Maria Mena, Cameron Diaz, Penelope Cruise,

Og Jens Stoltenberg, han er skikkelig guffen synes jeg.

Endret av SusanneGullet
  • Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Takler ikke Ingrid Bjørnov, må bytte kanal hver gang hun kommer på skjermen med pianoet sitt og de dårlige vitsene.

Hun er dritkul privat :jepp:

Skrevet

Ingen. Vanskelig å avsky noen jeg ikke kjenner.

:heks:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...