Gå til innhold

Vennine som ødlegger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 17 år, nå for et år siden ble jeg ganske god venn med ei jente i paralellklassen min. I begynelsen syntes jeg hun var utrolig hyggelig. Jeg og bestevennina mi tok henne med over alt og lot henne bli kjendt med vennene våre. På halloween tok vi henne med på festen til gutten jeg holdt på med. Hun kjente ingen andre enn oss 2 så jeg tenkte jeg kunne vere med henne og la henne bli kjendt med de andre som var der. Men plutselig ble hun borte. Senere på kvelden skulle vi til en større fest. Alle dro, men jeg var igjen med gutten jeg holdt på med for å lete etter henne. Etter en stund kom hun opp til oss og det viste seg at hun hadde hatt sex med kompisen til gutten jeg holdt på med. Det reagerte jeg veldig på siden hun hadde kjærste. Jeg ble egentlig litt sur, men jeg tok henne med meg og dro til den større festen. Og når vi kom ned dit var hun plutselig borte igjen, men denne gangen brydde jeg meg ikke. Jeg fant bestevennina mi som hadde dratt dit tidligere og gjikk inn. Når jeg kom inn såg jeg hun stod å klina med noen, jeg gjikk brot for å stoppe henne og i det hun snudde seg såg jeg at han hun klinte med var gutten jeg holdt på med. Jeg stod lenge og snakket med han ute sånn ingen skulle blande seg i samtalen vår siden der var så mange inne. Og jeg ga han en sjangse til.

Noen dager etter dette kom det opp for meg at han hadde stått forran mange folk og klina med vennina mi, jeg gjorde det klart for han at det ikke kunne bli noe mer mellom oss, og det ble en stor krangel. Men jeg var ikke sur på henne.

Ca. 2 måner senere skulle hun ha fest, der hun inviterte de fleste som var der på halloween. Jeg var forsatt ikke venn igjen med denne gutten men han kom likevel. I begynnelsen var det skikkelig god stemning, men plutselig begynte de å kline rett forran ansiktet mitt. Jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre så jeg latet som om noen ringte meg og så gjikk jeg ut og var der en stund. Men så kom han som hadde sex med henne på halloween og hentet meg. Han sa til meg at han synes det var sykt dårlig gjort og at han egentlig hadde følelser for henne, vi snakket mye om det en stund så gjikk vi inn. De var ikke der. De var oppe og hadde sex. Hun viste godt at jeg forsatt hadde følelser for han men jeg var ikke venn med han.

På nyttårsaften møtte vi eks-en min. Nå har han fått seg ny dame. Vi hadde det så utrolig bra sammen. Og plutselig begynte hun å kysse på han. Han tok opp mobilen sin og tok bilde av de. Så ba han kompisen sin om å ta også. Ingen av de tenkte over at jeg stod rett vedsiden av å såg på...

Men etter alt dette er jeg forsatt ikke sur på henne. Vennene min skønner ikke hvorfor ikke. Det gjør egentlig ikke jeg heller. Men jeg er det bare ikke.

Men det var enda ikke nokk fra henne. Jeg begynte og holde på med en annen gutt. Og selvølgelig skulle hun snakke med han. Jeg ble litt redd når jeg fikk vite om det, men hun sa de nesten ikke snakket i det hele tatt, det var altid han som snakket med henne og at de hadde skikkelige kjedlige samtaler. Jeg trodde på det. Når hun var hos meg i går glemte hun og logge av facebook før hun dro. Da benyttet jeg meg sjangsen og las samtalen deres. Eller jeg las ikke halve engang. De snakket MYE mer enn meg og han, og det var hun som snakket til han, og hun drev og sendte han bilder av seg selv med mye push-up og en tilsittene kort kjole. Og jeg tror hun har vert hjemme med han. for hun spurte han om noe så sa han : kan vise deg imorgen. Først da ble jeg sur, men jeg er forsatt ikke så sur som jeg burde vere. Jeg kan heller ikke si til henne at jeg har sett samtalen deres. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Det er sykt at hun har samvittighet til å gjøre noe sånn mot vennina si. Hun har ikke engang sakt unskyld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninne*. Beklager, men jeg måtte. Jeg så *Hva er den verste skrivefeilen du ser* tråden rett over denne. :o

• Liker 3
Skrevet

Finner du deg i dritt så blir du behandlet som dritt.

Herregud så glad jeg er at jeg ikke er 17 år!

• Liker 3
Skrevet

Disse menneskene er ikke dine venner.

• Liker 2
Skrevet

si at du får mer vondt ut av vennskapet deres enn godt... for det er helt klart at du gjør.. og at du føler deg dolket. hun har ingen argumenter så det vil gå fint :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes at det er bra at du ikke er sur på henne, for det hadde vært bortkastet tid. En ting er sikkert dog, og det er at hun ikke er venninnen din. En venn oppfører seg ikke slik.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finner du deg i dritt så blir du behandlet som dritt.

Herregud så glad jeg er at jeg ikke er 17 år!

Dette kan jeg si meg HELT enig i, og for noen år siden da jeg var selv 17 hadde jeg litt mer respekt for meg selv til å omgås/godta slik oppførsel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sett hun veninna di litt på avstand gradvis. Du har lov til å velge dine venner vet du.

Skrevet

Slå til henne! Fy faen jeg ble provosert av å lese dette, for har vært igjennom noe lignende selv, og det er absolutt ikke noen god opplevelse... Føler med deg!

Skrevet

Vær så snill, ikke kall henne for venninna di! Hun er bare et dumt nek du burde ta stor avstand fra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...