Glasögon Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Hei. Vi skal til Tyrkia helt i starten av Juni, og jeg lurer rett og slett på om dere kan hjelpe meg og pakke Jeg har lyst til å ha muligheten til å handle litt der nede, uten å få en koffert med overvekt. Derfor trenger jeg hjelp til å pakke smart. Sist jeg var til syden hadde jeg med meg altfor mye- jeg kan ikke å pakke! Så, hva jeg trenger jeg å ta med på en to ukers reise til Tyrkia helt i starten av Juni? Ja, jeg vet forresten at det er veldig lenge til, men jeg er glad i å planlegge
Ananas. Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Tja.. Alt som kan spare plass er fint. Jeg reiste til Hellas med halv koffert. Pakket kun kjoler og noen få tights, hadde en cardigan til kaldere kvelder (reiste i jakke). Kjoler er generelt genialt, da kan man jo pakke en kjole istedenfor en topp og en underdel, er de sommertynne så tar det jo ikke opp plass i det hele tatt. Minimalt med toalettsaker, man trenger ikke så mye for å se smashing ut når man begynner å få farge:) Bruker du topper og underdeler så tenk i todagerssystem. Bruk en topp med to ulike underdeler, så har du antrekk til to dager osv. Trenger bare to bikinier, de vaskes enkelt og greit i vasken på hotellet.. Strandhåndkler pleier ikke å være vanskelige å få tak i, men jeg pleier å ha med meg ett.. Ellers trenger du vel "ingenting". Klær, sko og toalettsaker.. Prøv å begrense antall par sko, det er vel min svakeste side. Ta med minst ett par som er veldig godt å gå i hvis du har tenkt til å gjøre annet enn å ligge på stranden:)
Gjest Consensio Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Begynner man å planlegge pakkingen 6 mnd før man drar? Ta med deg noen klær (noe fint, noe lett, noe å bade i), et par sko, det du trenger av hygieneartikler. Resten kan du kjøpe der nede
Glasögon Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2012 Takk for tips Ja, er greit å begynne å planlegge tidlig synes jeg. Så får jeg kjøpt diverse jeg trenger litt spredt utover, istedet for å kjøpe alt på engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå