Gjest nickim Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 (endret) Skal kjøpe ny fuktigheskrem Har før brukt Dermalogica active moist, men den synes jeg er for lett, og har prøvd Decleor hydra floral, men synes den er for fet (blir glinsende av den) + den lukter for sterkt. Noen tips om hvilken fuktighetskrem jeg kan prøve? - Den må gi passelig med fukt, men ikke for fet - Må ikke gi urenheter/tilstoppe porene - Må ikke ha for mye duft Endret 7. januar 2012 av nickim
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Hva med Matis Reponse Jeunesse Hydra-Protective Emulsion? Jeg er veldig fornøyd med den. Min lenke
Gjest nickim Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Skal undersøke den Matis-kremen Skal forresten begynne å bruke rens og serum fra MD så trenger en fuktighetskrem som ikke er så aktiv, tror jeg.. Er ikke det lurest når man bruker aktive MD-produkter?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 hva med Garnier kremen, den grønne. Veldig god. Gjør huden silkemyk
Gjest nickim Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 hva med Garnier kremen, den grønne. Veldig god. Gjør huden silkemyk den tror jeg inneholder mye dårlige ingredienser :/
Makeupgeek Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 Jeg vil annbefale vichy aqualia thermal, vichy nutrilogie 1 og Organic Base - No Scent 24 Hour Cream fra Green people som jeg bruker nå og den kan kjøpes på vita. De to første jeg nevnte kan kjøpes på apoteket Liker alle tre veldig godt og de gir deg veldig myk og fin hud.
Zakuro Skrevet 7. januar 2012 #7 Skrevet 7. januar 2012 Skal kjøpe ny fuktigheskrem Har før brukt Dermalogica active moist, men den synes jeg er for lett, og har prøvd Decleor hydra floral, men synes den er for fet (blir glinsende av den) + den lukter for sterkt. Noen tips om hvilken fuktighetskrem jeg kan prøve? - Den må gi passelig med fukt, men ikke for fet - Må ikke gi urenheter/tilstoppe porene - Må ikke ha for mye duft Bruker selv en fra Olay, blek rosa flaske med sort kork. Den finnes til kombinasjons hud og sensitiv hud, muligens flere varianter. Liker denne godt for den har ikke en så sterk duft, den er litt anonym og og ikke for fet heller, samtidig som den gjør jobben sin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå