AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Sitter her og ser på Tour de Ski og har så utrolig lyst å reise til Val di Fiemme og se VM på ski i 2013. Men jeg er så utrolig lite bereist og redd for å gjøre feil.. Noen her som har mer erfaring? Hvordan kan jeg finne ut hvordan jeg egentlig kommer meg til Val di Fiemme, og hvordan kan jeg finne ut hvilke hoteller som ligger nærmest skiarenaen? Blir glad om noen kan glimre med sin erfaring :)
Gjest -J- Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Sitter her og ser på Tour de Ski og har så utrolig lyst å reise til Val di Fiemme og se VM på ski i 2013. Men jeg er så utrolig lite bereist og redd for å gjøre feil.. Noen her som har mer erfaring? Hvordan kan jeg finne ut hvordan jeg egentlig kommer meg til Val di Fiemme, og hvordan kan jeg finne ut hvilke hoteller som ligger nærmest skiarenaen? Blir glad om noen kan glimre med sin erfaring :) Jeg har ikke noen erfaring, men jeg blir gjerne med neste gang. Jeg søkte kjapt før jul vedrørende årets tur og det var flere som arrangerte turer, inkludert fly, overnatting og billetter. Prisen var overkommelig så vidt jeg husker, men de som arrangerer tar selvsagt betalt for det så du kan nok få det billigere om du ordner alt selv. Om det er kun Val di Fiemme du vil se, så er det vel bare å søke på internett for hotell som ligger i nærheten? Send litt mailer og vær litt nysgjerrig, så får du sikkert gode svar.
freddy Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Ta en kikk på denne linken: http://www.explorearcadia.com/vm_i_val_di_fiemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå