Nessy Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Det er sjelden at jeg ser ei jente og tenker "hun var pen/attraktiv" når jeg er ute om det er på jobb, shopping eller hvor som helst. Jeg kan se at noen er "objektivt pene" eller hva du vil kalle det, men selv blir jeg ikke spesielt tiltrukket av dem. Er det noe galt med meg eller kan det hende jeg bare har veldig spesiell smak? Noen som har det likt?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 jeg hard et helt likt. det er ganske mange som er penge men de er liksom ikke noe mer enn det. det er svært sjeldent jeg ser noen på gaten som jeg faktisk tenner på selv om de kan være utrolig pene.
Kosemose Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Du beskriver jo rett og slett at du ikke er overfladisk. Du må like mer enn utseendet for å tenne! Sånn har jeg det og, og veldig mange andre jeg kjenner. Man må tenne på personligheten, og i blant kan det ytre være en del av helhetsbildet, i blant ikke. Jeg har opplevd å bli dødelig forelska i en jeg syntes var grusomt stygg ved første øyekast... Lykke til med å finne ei med fantastisk personlighet, i tillegg til et pent useende 2
Mr.Omg Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 Kjenner meg igjen. Jeg ser mange jenter/damer som jeg tenker at "alle andre" syns er pene/søt/sexy, mn jeg har ikke lyst til å bli kjent med dem. Jeg tenker veldig ofte "hun var pen/søt, men nei." Det er noe som mangler liksom. Litt teit at jeg er sånn, syns jeg
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 Jeg er dame og har det sånn med menn. Ser ingen kjekke menn uansett hvor jeg går. Av og til tenker jeg når jeg ser par, at "hvordan klarer hun å ligge med han?". Har gått mange runder med meg selv, men jeg klarer ikke å finne noe pent ved alle, heller. Får vel bare være singel..
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 Kanskje du er homofil, uten at du erkjenner det for deg selv eller er klar over det? Sier det ikke for å være teit, sier det fordi det var slik jeg selv oppdaget at jeg kanskje ikke var så hetero som jeg hadde trodd. Skjedde i voksen alder.
Gjest padawan Skrevet 7. januar 2012 #7 Skrevet 7. januar 2012 Kanskje du er homofil, uten at du erkjenner det for deg selv eller er klar over det? dette er standard svar på KG når menns seksualitet og seksuelle tenning diskuteres. jeg synes Kosemose sitt forslag er den mest plausible så langt.
Gjest hmrk Skrevet 7. januar 2012 #8 Skrevet 7. januar 2012 Det er sjelden at jeg ser ei jente og tenker "hun var pen/attraktiv" når jeg er ute om det er på jobb, shopping eller hvor som helst. Jeg kan se at noen er "objektivt pene" eller hva du vil kalle det, men selv blir jeg ikke spesielt tiltrukket av dem. Er det noe galt med meg eller kan det hende jeg bare har veldig spesiell smak? Noen som har det likt? Jepp, men jeg er da heterofil
lys Skrevet 7. januar 2012 #9 Skrevet 7. januar 2012 Med i klubben. Det er ikke sånn at jeg tror jeg egentlig har så spesiell smak eller er så kresen når det gjelder utseende, men jeg har ikke kjekkhetsradaren ute - nesten aldri. Venninner kan stadig vekk utbryte at "og han var så kjekk" hvor jeg bare "Åh, er han det? Ja, kanskje han er det (når jeg tenker meg om)". Jeg bare legger ikke merke til/utseende har ikke den dragningen for meg ... eller, ikke vet jeg.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #10 Skrevet 7. januar 2012 dette er standard svar på KG når menns seksualitet og seksuelle tenning diskuteres. jeg synes Kosemose sitt forslag er den mest plausible så langt. Standard eller ikke, det er min erfaring og da er det nærliggende for meg å dele den når jeg leser en slik tråd. Men det er vel ennå slik i 2012 at homofili er noe de fleste menn helst ikke vil assosieres med, i den grad at man ikke en gang ønsker å tenke igjennom sin legning.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #11 Skrevet 7. januar 2012 Det er helt lov å ha sin "Type". Masse jenter der ute som ser bra ut, men det betyr ikke at du tenner på dem fordi. For min del har jeg flere typer som er ganske ulike hverandre men tenner skjelden på noe i mellom det. Alt fra kroppstype til ansiktstype til hårfarge. Når jeg ser ei vakker jente smiler jeg litt men har ikke noe behov for å stirre videre. Mens når jeg ser ei jente som er "Min type" så stopper liksom alt opp og det er kun henne jeg følger med på. Nesten sånn at folk må vifte med hånda fremfor ansiktet mitt å spørre "HEi, er du her.". Har og opplevd at jenter sier det samme. Feks en gang da jeg møtte ei jente (som var min type) i kollektivet mitt, en annen som bor der hadde tatt henne med hjem. Vi var begge edru og snakket sammen i kun en ~5 minutter før de stakk videre ut, men jeg kysset henne fordi (leken stemning). En måned senere dukker hun opp på døra mi og spør rett ut "Ska vi pul". Når vi snakket om det etter sexen så sa hun bare at hun hadde blitt helt betatt av meg. Jeg var bare 100% hennes type! Har hatt kjærester som ikke var "min type" og tente på dem og men ikke på samme måte. Du blir liksom ikke satt helt ut sånn at verden stopper opp.
Nessy Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2012 TS her Har det likt slikt siste anonymbruker skrev, når jeg faktisk finner noen jeg finner attraktive/tiltrekkende så blir jeg helt sånn "wow, hun er jo faktisk pen". Er så sjelden jeg finner noen jeg ser noen jeg føler noe annet enn "meh" for at det overrasker alltid like mye når jeg ser noen jeg er interessert i. Tror ikke jeg er homofil heller, elsker damer Bare en spesiell type ser det ut som
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #13 Skrevet 8. januar 2012 Bedre å være kresen enn å hoppe på alt. Jeg har aldri forstått meg på folk som stadig har ONS'er. For det må jo bety at de finner folk de blir tiltrukket av omtrent i enhver forsamling. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #14 Skrevet 8. januar 2012 Helt vanlig, kjemi er ikke lett å finne, men når du finner den er den magisk. Det blir noe udefinibart, som om to brikker passer sammen. 1
Becka Skrevet 8. januar 2012 #15 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Jeg har alltid følt at menn har mye mer fint å se på, altså, jeg syntes det er langt flere vakre kvinner enn vakre menn å se rundt forbi. Tar jeg feil? Så TS, ja, du kan virker på meg som en smule kresen. Men som andre sier her, mange trenger mer enn bare et utseende. Det er sjeldent jeg føler meg tiltrukket av noen jeg ikke en gang har snakket med. Det har skjedd, og det er super moro! ( En annen sak ). Syntes det er en liten forskjell på å syntes noen er pene/kjekke/vakre i forhold til å finne noen tiltrekkende! Eks.: Jeg ser Brad Pitt er en pen mann, men jeg har aldri funnet ham tiltrekkende. Eks. 2: Men visst jeg hadde blitt kjent med Brad Pitt, så hadde jeg kanskje funnet ham tiltrekkende. Da ville han blitt mer fysisk tiltrekkende, fordi han hadde en personlighet som var tiltrekkende, og kanskje finner jeg noe ved ham jeg ikke så før.. Ts, så mtp eks. nr 2, er det kanskje lurt å se forbi utseende, av og til Endret 8. januar 2012 av Becka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå