Gå til innhold

Mann med sensitiv hud - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, folkens.

Jeg har et lite problem som jeg håper dere kan hjelpe meg litt med.

Hver gang etter at jeg har dusjet om morgenen, eller kvelden for den saks skyld så blir jeg veldig rød. Jeg får mange røde flekker spredt ut over så og si hele kroppen. Jeg blir veldig rød i ansiktet, får røde flekker på brystkassen og halsen osv. Dette skjer selv om jeg ikke bruker noen form for såpe eller sjampo. Dette går vekk etter en stund, men det kommer tilbake igjen med en gang jeg tar meg en ny dusj - veldig irriterende. Hva kan dette være? Jeg har vel ganske tørr og sensitiv hud. Jeg blir ofte tørr i ansiktet og på albuene osv, og jeg blir fort rød hvis jeg klør meg en plass. Dette har foregått så lenge jeg kan huske egentlig, og jeg synes det er utrolig plagsomt.

Er det noen som har noen tips eller råd til meg?

Jeg er MANN foresten.

Tusen takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heisann, folkens.

Jeg har et lite problem som jeg håper dere kan hjelpe meg litt med.

Hver gang etter at jeg har dusjet om morgenen, eller kvelden for den saks skyld så blir jeg veldig rød. Jeg får mange røde flekker spredt ut over så og si hele kroppen. Jeg blir veldig rød i ansiktet, får røde flekker på brystkassen og halsen osv. Dette skjer selv om jeg ikke bruker noen form for såpe eller sjampo. Dette går vekk etter en stund, men det kommer tilbake igjen med en gang jeg tar meg en ny dusj - veldig irriterende. Hva kan dette være? Jeg har vel ganske tørr og sensitiv hud. Jeg blir ofte tørr i ansiktet og på albuene osv, og jeg blir fort rød hvis jeg klør meg en plass. Dette har foregått så lenge jeg kan huske egentlig, og jeg synes det er utrolig plagsomt.

Er det noen som har noen tips eller råd til meg?

Jeg er MANN foresten.

Tusen takk.

Vet jeg pleier å bli sånn rødflekka om jeg har for varmt vann, så du kan jo prøve å skru ned tempen på vannet om du har det varmt?

Men gå nå bare på Vita og spør om fuktighetskrem for sensitiv hud i ansikt, for menn, så hjelper de deg:) Så kan du få en kjønnsnøytral en til albuer og denslags. Bruker en god en selv, men den er beregna på damer så den tviler jeg på du vil ha:P

Endret av Zakuro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...