AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Vekten står bom stille. Her er situasjonen: Jeg veier ca 53, og er ca 167. Jeg går to timer hver dag, noen ganger jogger jeg en time iseden. Ellers spiser jeg 4 knekkebrød med fettrikt pålegg, 2 frukt og en stor neve nøtter om ddagen + en latte. Men vekta står hel stille, bør jeg kutte ut nøttene og det fete påleget? Det utgjør vel ganske mange kalorier kanskje? Jeg spiser regelmessig for å holde forbrenningen i gang, og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gå ned mer uten å gå sulten. 53kg høreskanskje ikke så mye ut, men jeg har veeeldig lett beinstruktur. Håper noen kan hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 TS her: Jeg sa det ikke høres så mye ut, men problemet er at alt har en tendens til å samle seg på baken noe som gjør at jeg blir veldig bred og ser enorm ut. Tør forresten ikke å løpe i gymmen fordig alt bare rister og disser sånn der
Bonito Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 Istedenfor å prøve å gå mer ned i vekt noe jeg tviler på du trenger, så begynn å tren styrke. Økt muskelmasse vil gi deg strammere kropp. Men da må du spise mer!! Om mengden mat du beskriver i startinnlegget stemmer er du på god vei til å ødelegge kroppen og helsen din.
Gjest SnowLeopard Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 Du bør begynne med styrketrening og spise endel mer. Mange jenter tror de døøøøør og får store muskler av styrke, men det er ikke sannheten. Så vil du ha en strammere rumpe kan det funke fint. Det viktige er at du finner noe du liker - og ikke minst at du spiser mer!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #7 Skrevet 7. januar 2012 Du er undervektig, utrent og sulter deg selv. Klassisk... Grunnen til at du har en slapp og dvask kropp er pga det idiotiske kostholdet du lister opp. Du får ikke i det nok mat til at kroppen klarer å opprettholde muskelmassen din, så musklene dine blir mindre og mindre. Kroppen din har nemlig mer enn nok med å holde deg i live. Bare det å leve koster deg sannsynligvis minst 1200 kcal pr dag. Du består pr i dag for det meste av fett, bein og hud. Du kan slanke deg til krampa tar deg, men du vil se like utrent ut selv om du skulle ende opp som skjelettlignende anorektiker. Man trenger nemlig muskler for å få fast rumpe, fine lår, pen mage, osv osv. Og muskler kan du bare glemme å bygge på det kostholdet der. Spis mer og tren styrke før du ender opp med kroppen til en 80åring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå