Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei der, er 15 år og trener 3-4 ganger i uke på treningstudio.

trener masse løping, spinning, mest som fjerner fett. vil ikke kalle meg fet, er som gjennomsnittet, bare at jeg vil ha fekk dette valpefettet, jenter liker jo tynne gutter.

men jeg sliter veldig med kostholdet og når på dagen jeg skal spise.

jeg er flink å gå unna sjokalade osv... men jeg feil kobinerer helt tiden på måltidene så om noen kan lage en timeplan for å fjerne fett, med å vise ca klokka når jeg skal spise osv.. så hadde du gjort meg en stor tjeneste takk! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare vært med normale, eller normale med litt mage.. og somregel ekstremt skolesmarte, hihi, synes smarte folk er skikkelig hot :sjenert:

Skrevet (endret)

Hei der, er 15 år og trener 3-4 ganger i uke på treningstudio.

trener masse løping, spinning, mest som fjerner fett. vil ikke kalle meg fet, er som gjennomsnittet, bare at jeg vil ha fekk dette valpefettet, jenter liker jo tynne gutter.

men jeg sliter veldig med kostholdet og når på dagen jeg skal spise.

jeg er flink å gå unna sjokalade osv... men jeg feil kobinerer helt tiden på måltidene så om noen kan lage en timeplan for å fjerne fett, med å vise ca klokka når jeg skal spise osv.. så hadde du gjort meg en stor tjeneste takk! :)

Spis når du vil! Kroppen vet ikke hva klokka er når du spiser, det er kalorier INN vs kalorier UT som teller. It's not rocket science. Jeg vil anbefale deg for din egen komfort å spise regelmessig gjennom hele dagen. Mat hver 3-4 time.

Endret av antibac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...