Nova Skrevet 18. mars 2002 Forfatter #21 Skrevet 18. mars 2002 Det har ikke skjedd noe her ennå. Men mensen kan komme når som helst nå.... hvis den kommer da?!!? For meg er dette en helt merkelig opplevelse, det å være såååå opptatt av om mensen kommer eller ikke. For jeg har aldri vært i den situasjonen at jeg kan bli gravid på normal måte, så derfor heller ikke hatt noe håp om at "mensen kanskje uteblir denne gangen". Men hvis det nå er slik at det ikke har gått bra denne gangen, så håper jeg virkelig at mensen dukker opp snart. Slik at vi er ferdig med det. Mitt mareritt er om den ikke kommer, og jeg tar en test om en uke - og den alikevel er negativ. Uff, nei... da er det bedre å få vite det nå, enn å bygge på med flere forhåpninger.12
Zafir Skrevet 18. mars 2002 #22 Skrevet 18. mars 2002 Hei Nova Jeg ønsker deg LYKKE TIL!!!! Har du vært innom SnartGravid å fått "støv"? Kanskje det bringer lykke for deg og spiren... Klem fra 12
Linda Skrevet 18. mars 2002 #23 Skrevet 18. mars 2002 Heisann Nova !!! Tenker på deg i ventetiden din. Er det lenge til du kan teste ??? Ønsker deg MASSE lykke til!!! Klems fra,12
Angel Skrevet 18. mars 2002 #24 Skrevet 18. mars 2002 Heisann Nova Jeg vil også ønske deg lykke til, håper inderlig at det klaffet denne gangen. Disse dagene må nok ha gått utrolig treeeeeegt, eller hva? Jeg krysser iallefall fingrene mine for deg....TVI-TVI klemmer fra12
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #25 Skrevet 19. mars 2002 Jeg er såå spent Nova! Krysser fingrene for deg! Tvillingmamma.
Nova Skrevet 21. mars 2002 Forfatter #26 Skrevet 21. mars 2002 Heisan! Tusen takk for alle lykke-ønskninger, det ser ut til å hjelpe.... Jeg har fortsatt ikke fått mensen, så nå begynner det å bli fryktelig spennende, for nå går det på "overtid". Fortsatt litt for tidlig å ta noen test, da den ennå kan være litt missvisende, så jeg bare venter, venter og venter. Begynner å bli litt desperat etter å få VITE. Men jeg føler meg fortsatt ikke gravid, så innerst inne tror jeg ikke at jeg er det. Men, så er det med at ikke mensen kommer, og da må man jo få lov til å lure... Nei, nå må jeg snart få et svar! Akkurat nå føles det like skremmende om jeg er gravid eller får mensen. Men det er vel kanskje normalt å tenke/føle sånn, når alt er så uvisst? Men det er jo veldig hyggelig at dere også følger med og er spente, og lar meg få lov til å "skrive ut" frustrasjonen min! Stor takknemlighetsklem fra meg _________________ Nova _________________1212[ Dette Innlegg er endret av: Nova den 2002-03-21 11:24 ]
Polyanna Skrevet 21. mars 2002 #27 Skrevet 21. mars 2002 I dag er det vel 2 uker siden egget ble satt inn? Så spennende! Det er HELT normalt å ikke kjenne symtpomer så tidlig, det betyr ingenting! I teorien skal vel en CB test kunne virke nå, men jeg skjønner godt at du vil drøye det bittelitt, for å slippe en falsk negativ test. Har du satt noen dato for når du vil teste? Vi heier iallefall! 12
Nova Skrevet 21. mars 2002 Forfatter #28 Skrevet 21. mars 2002 Hei Polyanna! Jeg skal egentlig ikke ta test før førstkommende tirsdag, etter "ordre" fra legen. 12
Angel Skrevet 21. mars 2002 #29 Skrevet 21. mars 2002 Hei igjen Nova Så spennende!!..men jeg regner med at du nok er litt frustrert og lei av å vente på å få vite noe nå ja... Jeg håper virkelig det går bra for deg og din mann/sambo.. klemz fra ei som venter i spenning12
Nova Skrevet 22. mars 2002 Forfatter #30 Skrevet 22. mars 2002 Dett var dett!! Jeg er ikke gravid! Klarte ikke å vente lenger og tok en test i går kveld, den var negativ. Tenkte/håpte at den kanskje ikke var helt til å stole på, men fikk i tillegg mensen i dag tidlig... så da er det bekreftet, det gikk ikke denne gangen!12
Zafir Skrevet 22. mars 2002 #31 Skrevet 22. mars 2002 Huff, dette var trist Nova... Jeg vil bare si at jeg tenker på deg, og ønsker deg en god påske (selv om det ble en trist påske-start for deg da....) Stoooor klem fra 12
Angel Skrevet 22. mars 2002 #32 Skrevet 22. mars 2002 ...uff, ja nå ble jeg lei meg, Nova... Det var trist at det ikke gikk denne gangen heller.... Håper iallefall at du ikke mister motet, og står på videre, samme hvor tøft det sikkert er.... Tenker på deg... Stoooooor klem fra12
Gjest Kristin Skrevet 22. mars 2002 #33 Skrevet 22. mars 2002 Ikke gi opp da!!!! Ønsker dere lykke til videre. All good comes to those who waits!
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #34 Skrevet 22. mars 2002 Så leit å høre da Nova! Du er sikkert kjempeskuffet nå, men husk at det går flere tog! Du hadde mange egg som ble befruktet og det er jo et godt tegn. Du vil ikke vurdere å sette inn to egg neste gang...?? Det er utrolig kos med tvillinger....!! Gi for all del ikke opp håpet! Din tur kommer nok! Klem fra tvillingmamma.
soho Skrevet 30. mars 2002 #35 Skrevet 30. mars 2002 Heisan Nova. Har med stor spenning fulgt med på prosessen din. Syntes det var forferdelig at det ikke gikk som dere hadde håpet på dennne gangen. MEN IKKE GI OPP HÅPET. Det blir nokk snart deres tur.. Sender deg og din mann mange gode Tanker og lykkeønskninger. Krysser fingrer og tær og håper for deres del at det blir full klaff neste gang. Hilsen Soho. ps! Ha en fortsatt god påske !!!
Linda Skrevet 30. mars 2002 #36 Skrevet 30. mars 2002 Så trist Nova...... Har tenkt på deg mange ganger. Håper du får slappet av i ferien med mannen. Og ikke gi opp!!!! Neste gang er det din tur. Masse trøsteklemmer fra,12
Maggie74 Skrevet 30. mars 2002 #37 Skrevet 30. mars 2002 Hei, Nova! Må nesten henge meg på de andre. Skikkelig synd at det ikke gikk denne gangen! Krysser fingrene for at det går bedre neste gang! Klemmer fra Maggie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå