Gjest Swipper Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Hvilken sang er din favoritt? Trenger litt ny musikk til Ipoden
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Hvilken sang er din favoritt? Trenger litt ny musikk til Ipoden http://www.youtube.com/watch?v=OKEGEIteRDg jepp jeg har dårlig smak
Gjest Dansedilla Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Jeg vet ikke hvilken musikk du liker, men jeg synes Augustana, Terra Naomi, Avril Lavigne (kanskje litt fjortis?), Adele og The Fray er veldig bra, for å nevne noen Hvis du ikke liker den sjangeren har Fairyland og Stratovarius i helt andre enden mye kult
Gjest Swipper Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 Tusen takk begge to! Hører på det meste jeg
Gjest HollyDolly Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 Breathe me - Sia utrolig flott sang kaizers orchestra: tusen dråper regn og philemon arthur and the dung Coldplay- Talk Damien Rice- 9 crimes Elvis - cant help falling in love whiht you Sting- fields of gold Rihanna- man down OOH har sa mange favorit sanger at jeg setter in alle mine favoritter :-)
Gjest henriett3 Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 Foster the people - pumped up kicks!
TheHairyToothfairy Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Min lenke Steve Earle er kanskje for spesielt interesserte, men det er fantastisk dype tekster og gode melodier. 1
Romilo Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Breathe me - Sia utrolig flott sang kaizers orchestra: tusen dråper regn og philemon arthur and the dung Coldplay- Talk Damien Rice- 9 crimes Elvis - cant help falling in love whiht you Sting- fields of gold Rihanna- man down OOH har sa mange favorit sanger at jeg setter in alle mine favoritter :-) Elsker den sangen!!! Nick Jonas and the Administration - Vespers goodbye
Gjest HollyDolly Skrevet 9. januar 2012 #10 Skrevet 9. januar 2012 Elsker den sangen!!! Nick Jonas and the Administration - Vespers goodbye den er jo bare helt nydelig !
Gjest Elissima Skrevet 9. januar 2012 #11 Skrevet 9. januar 2012 Sia - Clap your hands Modjo - Lady Glamour DJs - Whiskey in the jar Prince Royce feat Daddy Yankee - Ven conmigo Lady Antebellum - Need You Now
Green Lady Skrevet 9. januar 2012 #12 Skrevet 9. januar 2012 Alt av Queen, egentlig. Elsker stemmen til Freddie Mercury! Ellers er Journey med Don't stop believing en god klassiker!
Gjest hmrk Skrevet 9. januar 2012 #13 Skrevet 9. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=lcsYzAfVaRg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå