Gå til innhold

Er han interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger noen råd ang en gutt jeg liker veldig godt men er helt utydelig å lese. Vi har vært betatt av hverandre av og på i flere år, men på en måte "glemt" hverandre i nye forhold med andre. Han er litt masete, veldig flørtete, barnslig og det er alltid vanskelig å skjønne om har bare tuller eller er seriøs.

Han kommer med flere hint om at han vil at jeg skal komme på besøk, at han har lyst på meg, at jeg er drømmedama, at vi skal bli kjærester, at han vil at jeg skal overnatte osv.

Jeg overnattet til han nylig, omtrent en uke siden. Da skjedde det ingenting, bare holdt rundt hverandre mens vi sov. Dagen etter spurte han om jeg ville bli med på kino og jeg ja sa. etter det har jeg ikke hørt noe mer.

Det er som om han maser på meg om at vi skal møtes og finne på ting(vi snakker sammen omtrent hver dag, om alt og ingenting, veldig åpent forhold) og etter jeg overnatta så har jeg ikke hørt noe om og det har vært VELDIG lite med flørting. Hva skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, ja..gutter kan være vanskelig! Er han gammel? Du?

Kan være han er usikker, altså, kan føle det sånn selv med gutter på en måte..man kan være betatt, eller man liker personen, men ikke forelsket, sånn at det er lett å flørte å rote og sånn! Har hatt det sånn selv uten at det har ligget så mye mer bak enn at jeg liker typen rett og slett..

Men jeg vet ikke med han der, vet ikke hvor mye og langt dere har gått?! Men liker deg gjør han nok, siden han vil finne på ting osv med deg, man vil vel ikke finne på ting med noen man ikke liker:)

Så hva med å fortsette å møte han, og se hva som skjer? Fortsetter han å ikke ta kontakt nå så kan du jo selvsagt prøve å kontakte han en gang, men ikke mas, det er bare avskrekkende.. Vis at du er inntrisert, men ikke desperat! Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...