Stueloff Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Er det noen som har prøvd Too Faced sine produkter og hvis ja, hva er deres meninger om det. Jeg har tenkt til å kjøpe French & Fabulous paletten fra All Cosmetics Wholesale, har noen testet ut denne?
marthes Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 jeg har denne paletten kjempe fin palett, men jeg bruker den mest om sommeren da men jeg er fornøyd! supen enkel å ta med seg på ferie!
Stueloff Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2012 jeg har denne paletten kjempe fin palett, men jeg bruker den mest om sommeren da men jeg er fornøyd! supen enkel å ta med seg på ferie! Herlig! Da tror jeg at jeg kjøper den. Har du prøvd noe annet fra Too Faced også?
Memena Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 Jeg har Naked Eye paletten og Natural Eye paletten fra Too Faced og jeg må si jeg ble veldig positivt overrasket over begge. Du får masse skygge for pengene med disse palettene og skyggene sitter minst like godt som andre jeg har som koster omtrent 10 ganger så mye. Jeg bruker Urban Decay sin Eyeshadow Primer Potion under alle øyenskygger og synes den gjør at de holder lenger. Men som sagt, jeg ble veldig positivt overrasket over Too Faced sine paletter. Skyggene er lette å legge og holder godt
pandabear Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 Jeg har Naked Eye paletten og Natural Eye paletten fra Too Faced og jeg må si jeg ble veldig positivt overrasket over begge. Du får masse skygge for pengene med disse palettene og skyggene sitter minst like godt som andre jeg har som koster omtrent 10 ganger så mye. Jeg bruker Urban Decay sin Eyeshadow Primer Potion under alle øyenskygger og synes den gjør at de holder lenger. Men som sagt, jeg ble veldig positivt overrasket over Too Faced sine paletter. Skyggene er lette å legge og holder godt Jeg er enig. Man får mye for pengene og de er godt pigmenterte. I tillegg har de så mange fine palletter :=
Lykkelitenen Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 Har too faced Pixe pin-ups paletten, den er rett og slett nydelig! Som de andre sier, du får mye GOD øyenskygge for pengene, primeren er god, eyelineren er god og maskaraen er KJEMPE god. Har faktisk skrevet omtale med bilder av den på bloggen min, her (slenge inn en slik da jeg faktisk føler meg litt pushy som linker til egen blogg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå