AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Jeg sitter her og planlegger kjøkkenet jeg skal ha i leiligheten jeg ennå ikke har kjøpt (haha). Men, prisen, hva er med i den? http://www.hth.no/farge/show-products/dekor-glatt-hvitthacienda--25001000/ Her står det f.eks at "Alle prisene på køkkeninnredningene er inkl. skap, sokkel og håndtak. Ekskl. benkeplate, blandebatteri, vask, belysning og hvitevarer. Alle prisene er veiledende og inkl. mva." Hvor mange skap er det så snakk om? Er det prisen på akkurat de, og så mange, skap som er på bildet?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Jeg sitter her og planlegger kjøkkenet jeg skal ha i leiligheten jeg ennå ikke har kjøpt (haha). Men, prisen, hva er med i den? http://www.hth.no/farge/show-products/dekor-glatt-hvitthacienda--25001000/ Her står det f.eks at "Alle prisene på køkkeninnredningene er inkl. skap, sokkel og håndtak. Ekskl. benkeplate, blandebatteri, vask, belysning og hvitevarer. Alle prisene er veiledende og inkl. mva." Hvor mange skap er det så snakk om? Er det prisen på akkurat de, og så mange, skap som er på bildet? Det er prisen på de skapene som inngår i de enkelte kjøkkenene på bildet, i den finishen du ser på bildet. I praksis er det jo aldri akkurat det man skal ha, fordi det skal tilpasses eget kjøkken og smak, så man må ta det som et utgangspunkt og heller bruke katalogens priser på enkeltskap når man skal regne ut nøyaktig.
Betty2 Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Prisen i slike oppslag, er normalt etter den modulen du ser på bilde, like mange skap, skuffer og de håndtakene og sokklene som følger med. Men hos HTH og Ikea (og sikker andre plasser også) har du mulighet til å designe din egen kjøkken modul, og få et uforpliktet prisoverslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå