Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nysgjerrig på om det blir skattesmell eller penger tilbake!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får man vel ikke vite før etter selvangivelsen er levert?:s

AnonymBruker
Skrevet

Det får man vel ikke vite før etter selvangivelsen er levert?:s

Man får vel en indikasjon på hvordan det blir når man får den tilsendt til gjennomsyn. Skal tro om det er i februar/mars den pleier å komme?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid måttet betale eller fått tilbake det som står på gjennomsynsarkene, derfor jeg spør på den måten. Februar, mars kan stemme.

Man får vel en indikasjon på hvordan det blir når man får den tilsendt til gjennomsyn. Skal tro om det er i februar/mars den pleier å komme?

Skrevet

Selvangivelsen kommer i april, tenker jeg. Sitat fra skatteetaten sine sider:

Har du ikke fått oppgavene innen 1. februar, bør du etterlyse dem så snart som mulig. Dersom du ikke har fått oppgaven, er det god grunn til å tro at Skatteetaten heller ikke har fått den. Skal opplysningene komme med på selvangivelsen du får i april, må oppgavegiveren sende manglende oppgaver til Skatteetaten innen 1. mars.

Skrevet

Du kan gå inn på skatteetatens sider og fylle ut "enkel skatteberegning for inntektsåret 2011", da får du en pekepinn hvertfall:)

Skrevet

Jeg venter på årsoppgavene fra overalt, ellers kan jeg ikke lage nøyaktig oversikt for meg. :popcorn: Men jeg antar det blir ca 10.000 i skatt tilbakebetalt fra skattemyndighetene.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan gå inn på skatteetatens sider og fylle ut "enkel skatteberegning for inntektsåret 2011", da får du en pekepinn hvertfall:)

Jepp, dette skal jeg gjøre når årsoppgavene er her.

Drømte faktisk i natt at jeg fikk tilbake 19.000 kr. Krysser fingre for at jeg er sanndrømt. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...