Gå til innhold

Windows 7 og problemer med blogger.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig kjøpt ny datamaskin med Windows 7 og har problemer når jeg skal blogge. Når jeg f.eks. skal lage en link og merker ordet som skal bli linken og så klikker på ikonet for å legge inn linken så skjer det ingenting. Det samme gjelder når jeg skal endre farge på teksten, eller velge om teksten skal være midtstilt, venstrestilt o.l. Jeg klarer ikke å bruke knappene rett og slett. Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken nettleser bruker du?

AnonymBruker
Skrevet

IE 9.

Skrevet

Har du prøvd noen andre? Firefox eller Chrome f.eks? Og har du lastet ned flash og java?

Gjest Applestore
Skrevet

Det er nok ikke OS'et ditt som er problemet, men nettleseren din. Prøve en av de andre som er nevnt ovenfor.

Skrevet

Det eneste IE duger til er å laste ned en annen nettleser.. Og innimellom går ikke det på skinner heller. :filer:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde IE 8 på den gamle maskinen min og hadde aldri problem med Blogger da, så det er rart hvis det ikke er noen måte å fikse dette på. Jeg er heller ikke spesielt interessert i å bruke andre nettlesere, så fremt det ikke er absolutt siste løsning. Er det ingen som vet hvordan jeg kan ordne dette i IE?

AnonymBruker
Skrevet

Flash og Java har jeg forresten.

Gjest Applestore
Skrevet

Prøv en annen nettleser først, skjer det samme der, kan det være det blogg greiene som er ute og kjører. Du må nesten bruke eliminasjonsmetoden(?) og se hva som skjer da :)

AnonymBruker
Skrevet

Alt fungerer normalt i Firefox i allefall. Veldig irriterende dette. Jeg kan heldigvis html, så jeg har fått blogget på den gammeldagse måten, men vil jo helst gjøre det enkelt.

Skrevet

Da er jo problemet IE. Har du prøvd å oppdatere IE?

Gjest Applestore
Skrevet

IE 9 er vel den nyeste?

Uansett ville jeg vandret stille og rolig vekk fra IE, uansett. Det er noe herk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...