Gå til innhold

Hus ved sjøen sør/østlandet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Vi ønsker å kjøpe hus/strandeiendom i skjærgården for å bo der hele året på sør eller østlandet. Drømmer om eldre hus i god stand, gjerne generassjonsbolig. Men vi kan ikke betale kaksepris, maks 4 milioner tenker eg. Har barn så helst ikke alt for langt fra skole osv. Noen som har tips om eiendommer eller hvilke meglere/nettsider jeg bør kikke på? Kommer fra annen kant av landet så er ikke så kjendt. Gjerne litt størrelse på tomt også...Veldig glad for tips:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei

Vi ønsker å kjøpe hus/strandeiendom i skjærgården for å bo der hele året på sør eller østlandet. Drømmer om eldre hus i god stand, gjerne generassjonsbolig. Men vi kan ikke betale kaksepris, maks 4 milioner tenker eg. Har barn så helst ikke alt for langt fra skole osv. Noen som har tips om eiendommer eller hvilke meglere/nettsider jeg bør kikke på? Kommer fra annen kant av landet så er ikke så kjendt. Gjerne litt størrelse på tomt også...Veldig glad for tips:)

finn.no

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Ja finn følger jeg med på:) Lurte vel egentlig på om en vet mer lokale meklerfirma osv som har mange boliger som evt ikkje ligger på finn. Hadde og sett pris på tips om fine / trivelige steder.Har veldig sans for lillesand-grimstad området, men dyrt, Er mindre kjent i område på østsida som hvaler-drøbakk osv. Det kan gjerne være for seg selv men ikke alt for langt til senter, skole og arb plasser. Rekner med å greit finne jobb. Har lang erfaring og 6 år høyskole innenfor helse/sosial.

Skrevet

Er selv fra sørlandet, og alle de meklerene jeg har vært i kontakt med når jeg kjøpte bolig for en liten stund siden sa at de la alt ut på Finn.no. Kanskje ikke Knut Fossen, men har fått et inntrykk av at de driver mye med oppussingsobjekter. Av steder på sørlandet ville jeg kanskje foretrukket Grimstad. Men ja, det er dyrt. Men sikkert ikke umulig å finne et sted til fire millioner.

Skrevet

Kan sterkt anbefale Kragerø, har bodd mestepartet av livet mitt der. Liten koselig by med mye skjarm. Skole sentralt i byen, generelt stille og rolig strøk for barn :) Muligheter for å stupe fra verandan ut i sjøen er det også på en del av husene:)

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=27981953 dette huset er litt over prisklasse, men for et drømmehjem :)

Lykke til, med husjakten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...