LeaMichele Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Jeg lurer på om dere har lyst å dele deres favoritt nettsider med brudekjoler? Hvilke har du brukt i letingen etter den perfekte kjolen ? Jeg er nok ikke i nærheten av å bli verken forlova eller gift, men elsker å titte rundt og drømme meg vekk i verden av brudekjoler. Synes det er så vakkert :D
Amens Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har en tendens til å klikke meg inn på sidene til merker som Enzonoani, St.Patrick og Fara Sposa for å nevne noen. Jeg har tittet på brudekjoler i åresvis. Ikke fordi jeg har hatt så store drømmer om å stå brud, men fordi kjolene ofte er av ypperste kvalitet og design. Elsker pene ting generelt og brudekjoler har en tendens til å være det ypperste av det ypperste^_^ De har masse kjoler med gode bilder på bestbridalprices.com.
LeaMichele Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2012 tusen takk for tips :D skal absolutt sjekkes ut!
Romilo Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 (endret) Det er en butikk i Hamar, men kommer ikke på hva den heter i farta... der selger de hvertfall veldig fine brudekjoler! Det er ikke akkurat en nettside, men.... De har en hjemmeside daa: www.brudehusethamar.no Endret 6. januar 2012 av Romilo
bobbi Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 (endret) Jeg liker Lilly.dk, der kommer min fra Endret 15. januar 2012 av bobbi
must Skrevet 7. januar 2012 #7 Skrevet 7. januar 2012 ladybird.nl. De har nydelige kjoler etter min smak
spardame Skrevet 7. januar 2012 #8 Skrevet 7. januar 2012 The Knot - her har de galleri med over 3000 forskjellige kjoler med linker til leverandørenes websider.
LeaMichele Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2012 ååh, takk, der var det masse nydelig :D nå fikk jeg plutselig en grunn til å ikke legge meg
LeaMichele Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2012 flere som har noen sider å dele med meg ?
Superlilje Skrevet 14. januar 2012 #11 Skrevet 14. januar 2012 Jeg har kjøpt min kjole fra lilly.dk. Fant den i høst og klarte ikke glemme den, så bestilte den forrige uke. Fikk den på fredag, og den er nyyydelig!
bobbi Skrevet 15. januar 2012 #12 Skrevet 15. januar 2012 Jeg har kjøpt min kjole fra lilly.dk. Fant den i høst og klarte ikke glemme den, så bestilte den forrige uke. Fikk den på fredag, og den er nyyydelig! De har så mange nydelige kjoler, hvilken bestilte du ?
bobbi Skrevet 15. januar 2012 #14 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Jeg bestilte denne: Min lenke Åh, den var fin Endret 15. januar 2012 av bobbi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå