AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 I dag opplever jeg at dette røde tallet som kommer opp når vi har nye varsler på FB ikke forsvinner når jeg trykker på det. Jeg må trykke på hvert bidige varsel på lista før det forsvinner. Himla irriterende igrunn. Flere som opplever det samme?
Polymorph Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Ja, facebook har ganske mange sånne små-issues... Litt for ofte.
vinterspeil Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Ja, facebook har ganske mange sånne små-issues... Litt for ofte. Hva er alternativet da? Det er jo ikke en tjeneste du MÅ ha. Ikke betaler du for det heller. Dersom det er mer irriterende enn gøy er det vel bare å melde seg ut??
Polymorph Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Hva er alternativet da? Det er jo ikke en tjeneste du MÅ ha. Ikke betaler du for det heller. Dersom det er mer irriterende enn gøy er det vel bare å melde seg ut?? Det er ikke mer irriterende enn gøy. Men fortsatt irriterende :-)
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Hva er alternativet da? Det er jo ikke en tjeneste du MÅ ha. Ikke betaler du for det heller. Dersom det er mer irriterende enn gøy er det vel bare å melde seg ut?? Det er så gøy å følge med på ting som foregår der da vettu. Og da blir det litt irriterende når ting ikke funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå