Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er arbeidsledig og ser stadig etter jobb. Skal studere til høsten, så det blir vel bare et halvt års tid eller så.

Problemet mitt er at jeg har skoleose i ryggen (altså skjev ryggrad). Som en følge av dette har jeg mye vondt i ryggen. Ikke hele tiden, men det kommer stunder hver dag der jeg har vondt.

Derfor er det så vanskelig for meg å finne en jobb jeg faktisk KAN greie.

Nå så jeg en utlyst stilling 70-80 % på en skobutikk her jeg bor. Derfor tenkte jeg å høre med noen av dere som har jobbet/jobber i en skobutikk om hvordan det er? Er det tungt? Vet at det er mye gåing og ståing iløpet av dagen, men noe må jeg gjøre for å tjene penger, og det er kjempevanskelig å få jobb nå... :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er arbeidsledig og ser stadig etter jobb. Skal studere til høsten, så det blir vel bare et halvt års tid eller så.

Problemet mitt er at jeg har skoleose i ryggen (altså skjev ryggrad). Som en følge av dette har jeg mye vondt i ryggen. Ikke hele tiden, men det kommer stunder hver dag der jeg har vondt.

Derfor er det så vanskelig for meg å finne en jobb jeg faktisk KAN greie.

Nå så jeg en utlyst stilling 70-80 % på en skobutikk her jeg bor. Derfor tenkte jeg å høre med noen av dere som har jobbet/jobber i en skobutikk om hvordan det er? Er det tungt? Vet at det er mye gåing og ståing iløpet av dagen, men noe må jeg gjøre for å tjene penger, og det er kjempevanskelig å få jobb nå... :lete:

Jeg ville sett meg om etter noe annet enn en butikkjobb der du må stå hvis jeg var deg. Jeg har ikke slike ryggproblemer som deg, men jeg får ganske vondt i korsryggen av å jobbe i butikk. Det ER tungt å stå i 7-8 timer.

Skrevet

Tror ikke skobutikk er det rette da nei. Mye bæring, sjauing og bøying osv, i tillegg til at du må stå, gå og løpe i 8 timer.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er det jeg også har tenkt på, men det er vanskelig når det nesten kun er butikkjobber jeg er kvalifisert til å gjøre. En del av meg føler presset, at jeg virkelig trenger pengene, og at jeg må gjøre noe før høsten. Men samtidig vil jeg ikke "ødelegge" meg selv mer. JEg vil hvertfall ikke begynne på en slik jobb for så å måtte slutte igjen etter kort tid. Nei det skal ikke være lett :sjenert:

Skrevet

Jeg har jobbet i butikk før og man får mye vondt i ryggen. Det er mye tunge løft og man står jo hele tiden når man er på jobb. Man får ikke sett seg ned. Med mindre man har et pauserom, men ikke alle butikker har det. Jeg måtte bare hive i meg noe mat i full fart da det ikke var kunder i butikken. Etter å ha jobbet i 8 timer, så var ryggen min helt ødelagt nesten på slutten av dagen. Tror ikke butikkjobb er det du bør satse på hvis du har problemer med ryggen. Det kan faktisk gjøre ryggen din verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...