AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Kan noen av dere anbefale apps som kan gjøre hjem-skjermen på iPhone litt kulere? Har sett rundt på internett at det er mange som har skikkelig fancy "desktop" .. Hvordan gjør de dette?
maya86 Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Wallpapers tror jeg den appen jeg har heter. 100000vis av bilder å velge i Ellers er det jo bare å ta et kult bilde selv
Gjest Consensio Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Du laster ned et bilde fra f.eks en app som maya86 nevner over her. Eller så bruker du et bilde du har tatt med mobilen/lagt inn på mobilen. Gå så inn på dine bilder, kamerarull, det bilde du vil ha og velger å bruke det som bakgrunn og/eller på startskjermen.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Jeg mente ikke bakgrunnsbildet. Det vet jeg hvordan man endrer. Jeg mente ikonene. Har sett rundt omkring på internett at mange har lagt ut screenshots av hjem-skjermen sin. De har fikset på ikonene og gjort det hele ganske kult. Jeg mener slik som dette: LINK Likte post to og post fire. Noen som vet hvordan man får det sånn?
Gjest Consensio Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Post nr. 2 er jo bare et vanlig bilde av kjæresten. Eneste er at han ha lagt 4 mapper på den siden og reste på neste side for å kunne se bildet. Post nr 4 med ikonene litt på skrå er helt sikkert en app ja. Vet ikke hva den heter, men det er sikkert bare å kikke gjennom appstore og se om du finner noe lignende
*Sinnataggen* Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Skal du ha skikkelig costum skjermer må du over på android
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Skal du ha skikkelig costum skjermer må du over på android Det kommer aldri til å skje at jeg kjøper meg en android telefon igjen. Takk for svar, Consensio
Gjest Consensio Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 Du kan jo prøve å søke på icon skins eller typiske pimp my phone eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå