Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kjapt kan forklare meg dette og om det koster noe?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kjapt kan forklare meg dette og om det koster noe?

Det koster ikke noe utover at du selvsagt må bestille reise for å tjene poeng. Eller om du har Norwegiankortet så får du prosenter på ting du handler også. Det fine med cashpoints er at i motsetning til feks Sas eurobonus så trenger du ikke spare og spare i evigheter til en "gratis" reise som du uansett må betale skatter og avgifter på. Du kan bruke poengene allerede neste gang du bestiller en reise. De går da til fradrag i prisen. Du kan også velge å spare dem til summen blir større.

AnonymBruker
Skrevet

Er det holdbarhetsdato på cash points?

Irriterer meg grønn over det med SAS, har tapt mange opptjente eurobonus-poeng bare fordi jeg reiser sjelden..

AnonymBruker
Skrevet

Irriterer meg grønn over det med SAS, har tapt mange opptjente eurobonus-poeng bare fordi jeg reiser sjelden..

(sorry mente ikke å "kuppe tråden" forresten..)

AnonymBruker
Skrevet

Poengene er gyldiige ut kjøpsåret + 2 år. Så hvis du kjøper reise nå, gjelder de ut 2014. Så hvis du reiser igjen innen 2-3 år får du brukt poengene. Reiser du kun en gang på 3 år er det jo ikke mange poeng du mister uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...