AaaaK Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Er det noen som kjapt kan forklare meg dette og om det koster noe?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Er det noen som kjapt kan forklare meg dette og om det koster noe? Det koster ikke noe utover at du selvsagt må bestille reise for å tjene poeng. Eller om du har Norwegiankortet så får du prosenter på ting du handler også. Det fine med cashpoints er at i motsetning til feks Sas eurobonus så trenger du ikke spare og spare i evigheter til en "gratis" reise som du uansett må betale skatter og avgifter på. Du kan bruke poengene allerede neste gang du bestiller en reise. De går da til fradrag i prisen. Du kan også velge å spare dem til summen blir større.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Er det holdbarhetsdato på cash points? Irriterer meg grønn over det med SAS, har tapt mange opptjente eurobonus-poeng bare fordi jeg reiser sjelden..
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Er det holdbarhetsdato på cash points? Irriterer meg grønn over det med SAS, har tapt mange opptjente eurobonus-poeng bare fordi jeg reiser sjelden.. (sorry mente ikke å "kuppe tråden" forresten..)
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Er det holdbarhetsdato på cash points? Irriterer meg grønn over det med SAS, har tapt mange opptjente eurobonus-poeng bare fordi jeg reiser sjelden.. Poengene er gyldiige ut kjøpsåret + 2 år. Så hvis du kjøper reise nå, gjelder de ut 2014. Så hvis du reiser igjen innen 2-3 år får du brukt poengene. Reiser du kun en gang på 3 år er det jo ikke mange poeng du mister uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå