AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Hvor mye tjener dere i mnd, etter skatt? Jeg er selv bare 18 år gammel, og har min første deltidsjobb på et lite bakeriutsalg på et storsenter. jeg vil bare sammenligne for å se om det er andre muligheter å jobbe hvis jeg skulle gå lei av å jobbe der (er så mye vasking at jeg blir gal) Jeg tjener rundt 8-9000,- etter skatt, er dette lite eller mye i forhold til dere med deltid i klesbutikk?
Gjest Offensive Pie Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Jeg synes det er vanskelig å gi deg et sammenlignbart svar her. Hvilken stillingsprosent har du?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Jobber deltid, altså to dager i uken + noen lørdager i mnd
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Jobber deltid, altså to dager i uken + noen lørdager i mnd Da tjener du jo kjempebra! Hva er timelønnen din?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Da tjener du jo kjempebra! Hva er timelønnen din? Ja, det var superbra! :O Hadde jeg vært like heldig..
Ivana Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Hvis du går skole samtidig vil jeg si at det er veldig bra lønn. Jeg brukte å tjene rundt 4000-6000 i måneden da jeg arbeidet på kiosk, hadde ganske dårlig timelønn igrunn...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 Hva er timeslønnen din? Det er vanskelig å sammenligne uten å vite den. Som regel får man diverse tillegg også f.eks i helger, etter visse klokkeslett osv. Timeslønn avhenger av alder og ofte ansiennitet. En med samme stilling som deg i samme bedrift, kan ha mer timesbetalt hvis personen er eldre enn deg. Så du må sammenligne timeslønn og ikke månedslønn. Også må du se i forhold til alder
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 Har en timelønn på 123,- Og jeg har en del kveldsstillegg Men tenkte bare å sjekke sånn gjennomsnittlig lønn for de som også har deltid, i klesbutikker. Begynner å bli litt lei av bakerijobben, men har ikke tenkt å bytte jobb hvis jeg får dårligere jobb dit jeg kommer...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 Jeg jobber også i et Bakeri. Der praktiseres det lønn basert på tariff og ikke et øre ekstra. Alle under 18 år får 95,45 kr/t, 89 kr/t også nedover. Når man er fylt 18 år er lønnen 112 kr/t. Så jeg vil påstå at du har en god timelønn for DEN bransjen! Jeg kjenner desverre ikke til lønnen i klesbutikker, så kan ikke hjelpe deg der. Men for meg høres det ut som du har en veldig bra lønn! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå