Gå til innhold

Animal hoods

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksempler på hva jeg mener:

link

link2

link3

Så en voksen dame på kanskje 30 år som gikk rundt med en pandalue her om dagen. Synes det så litt rart ut fordi luen så veldig malplassert ut på henne. Har ikke sett andre voksne med slike luer før (kanskje det er mer utbredt i større byer?), selv om de blir markedsført som et moteplagg til voksne. Selv synes jeg luene i seg selv er fine å se på og søte, men tviler på at jeg hadde gått med en.

Det fikk meg til å lure på, kan voksne (over 18 år) på noen som helst måte slippe unna med å gå med en av disse? Kan det se bra ut, isåfall hvordan? Hvis man har en spesiell stil kanskje? Har sett bilder av unge voksne kjendiser som går med disse, men det betyr jo ikke automatisk at det ser bra ut.

Har noen av dere en slik lue?

Hva synes dere om disse luene til menn?

Hva mener dere? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Syns det er dritstygt å gå med noe som ligner på dyrepels.

Og det ser hvertfall dumt ut på voksne folk. :P

Minner meg om noe emoer vil bruke egentlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har sett en del fjortiser med "alternativ" stil som bruker de.

Jeg er veldig glad i sånne store fuskepels-luer selv, men disse syns jeg ikke er fine i det hele tatt egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

AHAHAHA.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er kult hvis man ikke er redd for å skille seg ut eller være barnslig. Man må ha den riktige personligheten for å kunne bruke dem, synes jeg (i likhet med f.eks tatoveringer). Det er veldig lett for at det ser malplassert ut ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er dritstygt å gå med noe som ligner på dyrepels.

Og det ser hvertfall dumt ut på voksne folk. :P

Minner meg om noe emoer vil bruke egentlig.

Var egentlig det første jeg også tenkte, eller ekstreme Twilight fans med tanke på ulveluene :fnise:

-TS

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Var egentlig det første jeg også tenkte, eller ekstreme Twilight fans med tanke på ulveluene :fnise:

-TS

:skratte:

Team Jacob!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har sett en del fjortiser med "alternativ" stil som bruker de.

Jeg er veldig glad i sånne store fuskepels-luer selv, men disse syns jeg ikke er fine i det hele tatt egentlig.

Men fjortiser er jo strengt tatt ikke vokse, så de slipper kanskje billigere unna? Hva er det som gjør at du ikke liker disse i motsetning til fuskepelsluer, er det ørene eller de lange "armene"? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er kult hvis man ikke er redd for å skille seg ut eller være barnslig. Man må ha den riktige personligheten for å kunne bruke dem, synes jeg (i likhet med f.eks tatoveringer). Det er veldig lett for at det ser malplassert ut ;)

Var nok derfor det så veldig rart ut på hun damen. Hun så veldig ordinær ut ellers, men allikevel så kan hun jo ikke være redd for å skille seg ut siden hun hadde pandalue tenker jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

Team Jacob!

Teen werewolf! :skratte:

Skrevet

Kjempefine sammen med onepiece og uggs!!! ;D

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kjempefine sammen med onepiece og uggs!!! ;D

Ser det for meg :fnise:

Skrevet

Herregud for et stygt "plagg". Hva er det som får folk til å kle seg i noe så tragisk?

AnonymBruker
Skrevet

Herregud for et stygt "plagg". Hva er det som får folk til å kle seg i noe så tragisk?

Jeg synes ikke plagget i seg selv er stygt, men klarer ikke helt å se for meg at voksne kan se ok ut med en slik. Er jo mange som bruker fuskepelsluer og skjerf, uten at folk reagerer nevneverdig, men disse har jo ikke ører :)

Synes det er merkelig at det hovedsakelig blir markedsført som et moteplagg til voksne siden ingen (her iallefall) ser ut til å like looken.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke plagget i seg selv er stygt, men klarer ikke helt å se for meg at voksne kan se ok ut med en slik. Er jo mange som bruker fuskepelsluer og skjerf, uten at folk reagerer nevneverdig, men disse har jo ikke ører :)

Synes det er merkelig at det hovedsakelig blir markedsført som et moteplagg til voksne siden ingen (her iallefall) ser ut til å like looken.

Synes det ser ut som noe man kunne kledd seg i på karneval jeg...

Skrevet

Her er et eksempel på en jeg synes kler det. Han er morsom, litt teit, underholdende, barnslig, og i begynnelsen av 20-årene. :)

Men om man bryr seg om hva andre mener, eller tar mote alvorlig ville jeg aldri ha brukt et sånt plagg. ;)

Skrevet (endret)

Minner meg om denne snutten, som jeg så for en stund siden:

http://www.youtube.com/watch?v=9niOjHOt5og

:fnise:

PS: før noen påpeker det: ja, jeg vet at han de snakker mest med i videoen er død nå, men det var altså greia med halene jeg tenkte på, ikke disse ungdommene personlig.

Endret av Moscato
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Ikke animal hoods, SPIRIT hoods! Tanken bak er at man "tilegner" egenskapene som det dyret man har på hodet har. Akkurat sånn som indianerne gjør når de går med sånne.

Stygt som f* på alle over 15.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns disse luene er ufattelige stygge. Hadde de vært i strikk hadde de vært langt bedre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...