Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2003 #1 Skrevet 25. desember 2003 ..ja, og det har gått godterier ned hver dag hele dagen.. noen tips for å få bort 3 kg ekstra?
Gjest Tex Skrevet 26. desember 2003 #2 Skrevet 26. desember 2003 Har vi ikke alle spist litt mye da...? Kom innom i januar, da tenker jeg tipsene hagler
Gjest Nicoline Skrevet 26. desember 2003 #3 Skrevet 26. desember 2003 Jeg har hatt to dager med altfor mye usunn mat. Igår var jeg faktisk skikkelig kvalm da jeg skulle legge meg - til tross for at jeg gikk meg to lange turer. Idag skal jeg kun spise frukt, nøtter, kylling og grønnsaker.
Gjest Madam Felle Skrevet 26. desember 2003 #4 Skrevet 26. desember 2003 Jeg velger å nyte maten i julen, og ikke bekymre meg for kalorier og slikt før etter jul. men om du vil ned 3 kg, er det beste kanskje å begynne å trene litt og spise litt sunnere mat.
Arketypen Skrevet 26. desember 2003 #5 Skrevet 26. desember 2003 Er det ikke litt tidlig å mase om at en har spist for mye etter to-tre dager? Slapp av og nyt jula...
Gjest Tex Skrevet 26. desember 2003 #6 Skrevet 26. desember 2003 Er det i det hele tatt mulig å gå opp tre kilo på to dager?
Arketypen Skrevet 26. desember 2003 #7 Skrevet 26. desember 2003 Er det i det hele tatt mulig å gå opp tre kilo på to dager? Joda, men etter et dobesøk er det meste borte..
Gjest care Skrevet 27. desember 2003 #9 Skrevet 27. desember 2003 ..ja, og det har gått godterier ned hver dag hele dagen.. noen tips for å få bort 3 kg ekstra? Jeg har et hat og elsk forhold til jula. Elsker høytiden fordi den er så koselig, men grøss og gru all den maten...bare husk å gå mye- hver dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå