AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Har truffet han tre ganger, og han har virket interessert i meg. Var til og med HAN som sendte mld rett før juleferien om at jeg måtte si fra når jeg var tilbake i byen slik at vi kunne finne på noe. Så jeg sendte han ei mld i går kveld, halv elleve om at jeg var tilbake i byen osv. Men har fortsatt ikke fått noe svar.. Krysser fingrene for at det er mobilen hans det er noe galt med, men hvordan skal jeg finne ut av det. Skal jeg bare vente? Vil jo i alle fall ikke mase. Han har jo hatt en meget flørtende tone på meldingene tidligere, så jeg synes det er så rart at han plutselig ikke skal svare meg nå.. Greit mulig han har truffet noen andre i mellomtiden og falt for, men jeg mener han er såpass voksen og grei at han ville svart meg ærlig på melding i stede for å bare overse den. Hva tror dere? Dette er en mann med stor M og jeg vil ikke la sjansen går fra meg.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Det kan være mange grunner til at han ikke har svart enda, umulig å vite selvfølgelig. Det jeg vil påpeke er at dette ikke er uvanlig oppførsel fra menn (eller kvinner) i datingfasen, og at menn (og kvinner) kan virke kjempeinteresserte og flørtende uten at det betyr de er like interesserte uka etter. Menn med stor M har ofte mange tilbud ...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Jeg får vel bare det. Men finnes det ordentlige mannfolk som ikke svarer på slike meldinger i det hele tatt? Synes det virker svært merkelig, i alle fall når det var han som meldte sin interesse
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Ja, ikke mas med flere meldinger, da kan du bare glemme ham. Lat som om du gir blaffen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Jeg får vel bare det. Men finnes det ordentlige mannfolk som ikke svarer på slike meldinger i det hele tatt? Synes det virker svært merkelig, i alle fall når det var han som meldte sin interesse Ja, det er kjempemange som oppfører seg sånn. Dessuten var det jo bare i går kveld du sendte meldingen. Hvis han f.eks. dater noen andre eller er opptatt med noe, og ikke vet helt hva han skal skrive til deg, også koker det bort. Det er helt vanlig. Også blant skikkelige menn. Også skikkelige menn kan plutselig miste interessen og kvinnen viser seg for ivrig. Du må bare ta tiden til hjelp
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Fortsatt ikke svar! Merkelig... :/ Jaja, får bare lete videre da.. 1
Chord Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 Patience is a virtue. Finn på noe annet, så kommer det sikkert livstegn fra han etterhvert. Hvis ikke, så vet du hvor lite interessert han er.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #9 Skrevet 7. januar 2012 Patience is a virtue. Finn på noe annet, så kommer det sikkert livstegn fra han etterhvert. Hvis ikke, så vet du hvor lite interessert han er. Jepp, jeg velger å vente. Men samtidig går tanken om at han på en eller måte ikke har fått meldingen og han også går å venter på å høre fra meg. Og siden det var jeg som skulle ta kontakt, så tror ikke han at jeg er interessert.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #10 Skrevet 7. januar 2012 Send en ny mld da vel, hva har du å tape egentlig? Skjønner virkelig ikke greia med å late som man ikke bryr seg, skikkelig fjortissoppførsel (aner ikke hvor gammel du er). Mulig det funker på noen, men de fleste mannfolk har ikke noe imot litt pågående jenter. Mindgames tyder på umodenhet i mine øyne. HVIS han har problemer med mobil eller noe i den duren, så får du sannsynligvis svar på neste mld. Men hvis det viser seg at han ikke er interessert, så får du isåfall det bekreftet bedre ved å sende ny mld. Venter du for lenge så går sjangsen ifra deg, enkelt og greit. 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #11 Skrevet 7. januar 2012 Send en ny mld da vel, hva har du å tape egentlig? Skjønner virkelig ikke greia med å late som man ikke bryr seg, skikkelig fjortissoppførsel (aner ikke hvor gammel du er). Mulig det funker på noen, men de fleste mannfolk har ikke noe imot litt pågående jenter. Mindgames tyder på umodenhet i mine øyne. HVIS han har problemer med mobil eller noe i den duren, så får du sannsynligvis svar på neste mld. Men hvis det viser seg at han ikke er interessert, så får du isåfall det bekreftet bedre ved å sende ny mld. Venter du for lenge så går sjangsen ifra deg, enkelt og greit. Hva bør jeg skrive på den neste meldingen da? Du har vel helt rett, regner med at han er moden nok til å si i fra om han faktisk ikke er interessert. Jeg er 23 og han er 29 om dette skulle ha noe å si.
Bonito Skrevet 7. januar 2012 #12 Skrevet 7. januar 2012 Om du sender en til kan du sende med leveringsrapport, så ser du iallefall om han mottar den eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #13 Skrevet 7. januar 2012 Om du sender en til kan du sende med leveringsrapport, så ser du iallefall om han mottar den eller ikke. Hvordan gjør jeg dette? Sender uansett ikke i natt, venter til i morgen. men aner fortsatt ikke hva jeg skal skrive.. Kommer leveringsrapporten når meldingen er lest eller bare når den er kommet inn på mobilen? Hva om mobilen er avslått?
Bonito Skrevet 7. januar 2012 #14 Skrevet 7. januar 2012 Mange mobiler har det som funksjon man kan skru på. Ellers kan du skrive *K# (TROR det er det) i begynnelsen av mld. Du får leveringsrapport, noe som vil si at du får mld når den du sendte er levert til mottaker (ikke når den er lest). Så om tlf hans er avskrudd eller av en eller annen grunn ikke fungerer, vil du ikke få mld.
Gjest badeand1 Skrevet 7. januar 2012 #15 Skrevet 7. januar 2012 Det koster ekstra btw. Den leveringsrapporten.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #16 Skrevet 7. januar 2012 Det koster ekstra btw. Den leveringsrapporten. Det skal jeg greie å koste på meg Men har fortsatt ikke fått tips til hva jeg kan skrive
Bonito Skrevet 7. januar 2012 #17 Skrevet 7. januar 2012 Det koster ekstra btw. Den leveringsrapporten. Ja pokker, det glemte jeg å skrive. Kanskje greit å ikke ha den på hele tiden
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #18 Skrevet 7. januar 2012 Jeg synes også det er rart at han ikke har slettet meg på facebook..
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #19 Skrevet 7. januar 2012 Jeg synes du overtolker. Jeg vet at det er lett for når man er midt oppi det. Jeg ville ikke sendt noen ny melding. Hvis han virkelig er så interessert, vil han kontakte deg selv om han ikke skulle ha fått meldingen din. Hvis dere er venner på facebook kan han jo enkelt kontakte deg der. Jeg har gått i samme fella mange ganger. Ovetolket, trodd at han ikke har fått melding etc, trodd at det er han som føler seg avvist, at jeg ikke har vist nok interesse og at det er det som har skremt ham bort - når han faktisk ikke er så interessert som jeg trodde. Det er snakk om å beholde verdigheten. Hvis å beholde verdigheten for deg er å ikke akseptere at han ikke svarer, kan du jo kontakte ham på facebook f.eks. og skrive enkelt: Hei, fikk du meldingen min? Hvorfor svarer du ikke? Hvis å beholde verdigheten for deg er å ikke vise at du bryr deg, så kontakter du ham ikke mer. Sannsynligvis vil han bli mer interessert om du later som om du gir faen også.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #20 Skrevet 7. januar 2012 Jeg synes også det er rart at han ikke har slettet meg på facebook.. Hvorfor skulle han slette deg fra facebook? Jeg har blitt dumpet mange ganger av gutter som ikke har giddet å slette meg fra facebook. Det betyr ikke at de er interessert. Bare at de ikke gidder å slette, eller ikke tenker på det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå