AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Jeg er fra naturen tynn, og etter jeg bikket 40 har rumpa bare blitt flatere og flatere. Noe jeg finner utrolig lite pent. Det er vel kun rumpa jeg er misfornøyd med, har flat mage med vaskebrett. Må legge til at jeg ikke trener, utover å gå noen turer med bikkja pr uke Hva er den mest effektive øvelsen for å stramme opp rumpa (fort, før sommeren)? helst noe man kan gjøre hjemme.
Wonders Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 hahaha i Thailand solgte de massehvis av undertøy med større stump http://3.bp.blogspot.com/_MZd3_a0qUBg/SI2DtE6zOsI/AAAAAAAAB-s/bHqQ6f4nXcA/s400/butt+panties.JPG
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Øvelser for lår og rumpe! Utfall, knebøy, ned på alle fire og løft det ene benet strakt opp mot taket, så ned igjen, og fortsett. Google rumpeøvelser, MASSE kan du gjøre på gulvet hjemme.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 hahaha i Thailand solgte de massehvis av undertøy med større stump http://3.bp.blogspot.com/_MZd3_a0qUBg/SI2DtE6zOsI/AAAAAAAAB-s/bHqQ6f4nXcA/s400/butt+panties.JPG I utgangsunktet elsker jeg snarveier, men truse med innlagt stump hever nok ikke selvfølelsen min nevneverdig mvh ts
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Knebøy med riktig teknikk og tunge vekter, evt utfall. Finnes ingenting som bygger opp rumpemusklene like effektivt som dette. Det forutsetter dog at man trener tungt nok, bruker riktig teknikk og ikke minst at man spiser nok mat.
Gjest MorAase Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Bikket 40 og har vaskebrett, vel, da kan du ikke ha rumpe da. Du kan ikke ha kaka di og spise den også, som amerikanere har en tendens til å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå