Pernille:91 Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Jeg sliter veldig med tørr flassende(som er tørt ikke vanlig flass) hodebunn. Dette går veldig utover selvtilliten min, og jeg er sliten av å lete og prøve nye shampoer. Jeg trenger virkelig noe som fjerner det tørre og gir masse fukt. Jeg har hørt at cutrin bio+ balance shampo er god, er det noen som har prøvd denne så skriv gjerne her om den virker. Hvis noen har en annen "vidunder shampo" så skriv gjerne også. Er ganske desperat nå til å bli kvitt dette og bare ha en normal hodebunn. til nå har jeg prøvd : oljebehandlinger, kerastase bain gommage, redken scalpp relief dandruff control, fungoral, babyshampo, fungoral, define.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Bio+ fikk jeg av frisøren engang, jeg hadde mer eller mindre eksem i hodebunnen. Samt et serum eller hva man skal kalle det, flytende greier med påføringsspiss for hodebunnen. Funket knall! 1
Pernille:91 Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2012 Bio+ fikk jeg av frisøren engang, jeg hadde mer eller mindre eksem i hodebunnen. Samt et serum eller hva man skal kalle det, flytende greier med påføringsspiss for hodebunnen. Funket knall! det hjalp ja? husker du hvilken bio+ det var? (balance, active osv)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 Slitt med det samme noen måneder, prøvde ALT- startet med bio pluss balance, den virket veldig bra, men måtte bruke den en mnd for å få full effekt,beste jeg har prøvd til det problemet der.
Pernille:91 Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2012 Slitt med det samme noen måneder, prøvde ALT- startet med bio pluss balance, den virket veldig bra, men måtte bruke den en mnd for å få full effekt,beste jeg har prøvd til det problemet der. ok, takk for svar. så du effekt etter første gang? og bruker du shampoen, balsamen og den man skal ha i tørt hår eller bare shampoen? kom gjerne med flere komentarer
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 Mitt problem var tørr hodebunn som klødde og jeg klødde ikke like mye etter vask med disse som etter vask med vanlig shampoo. Ser de har endret emballasjen siden jeg brukte disse, men denne her ligner veldig på serumet jeg brukte, men flasken var større
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #7 Skrevet 7. januar 2012 ok, takk for svar. så du effekt etter første gang? og bruker du shampoen, balsamen og den man skal ha i tørt hår eller bare shampoen? kom gjerne med flere komentarer Jeg merket forskjell etter første gang, likevel var det ikke nok for at det roet seg fullstendig,nå etter en mnd er det stor forandring og vil si hodebunnen er stabilisert. Bruker shampen og balsamen.- Vet om folk som har fått anbefalt den av legen.
bohemic Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 Er man nødt til å bruke de tre produktene som følger med i serien? Jeg kjøpte Balance Shampoo igår, men lurer på om jeg må rusle bortover imorgen for å kjøpe balsam også. Er det noen som kun bruker bio shampoen, og bruker vanlig balsam etter? Åssen funker det? Eller funker det?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har veldig god erfaring med disse shampooene. Her sett flere her kommentere i andre tråder at det lukter vondt, men det synes ikke jeg. Litt spesielt, kanskje, men det er bare akkurat når man vasker håret. Har faktisk aldri fått så mange komplimenter for at håret mitt luktet godt, som når jeg brukte Bio+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå