AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Del Skrevet 6. januar 2012 Heisann, Er det noen som kan anbefale et rimelig og bra hotell sentralt i London, med fint utgangspunkt for sightseeing? Det bør være noenlunde rolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funlight1 Skrevet 6. januar 2012 #2 Del Skrevet 6. januar 2012 Har vært på St. Giles Hotel to ganger og har alltid vært svært fornøyd. Hotellet ligger rett ved Oxford Street og ligger i gangavstand til det meste. Det er også en undergrunnstasjon 1 minutt fra hotellet. Rommene er nokså små, hvertfall det jeg var på, men så skal man ikke sitte på hotellrommet hele tiden heller . Anbefaler å gå innpå en side som heter londonguide.no (eller noe i den dur), der står mye bra - hotellanbefalinger o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #3 Del Skrevet 6. januar 2012 Hvordan er det i forhold til støy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funlight1 Skrevet 6. januar 2012 #4 Del Skrevet 6. januar 2012 Hvordan er det i forhold til støy? Det ligger jo i sentrum, men kan ikke huske at jeg reagerte på støyen. London er jo en livlig by med mye trafikk og mye folk, men hotellet ligger ikke i et festområde så vidt jeg kan huske. Skal dit igjen om et par måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå